by amanda

| Vardag

Godmorgon :) Sitter som vanligt och dricker min kära smoothie. Är redan fixad och klar, så har inte alls brottom med att dricka upp den. Det enda jag har kvar är mascara, intressant va? ;) Nej men slutar strax över 2, runt 3 slutar Cecilia så då ska jag möta henne. Vet inte vad vi ska göra, men träffas inne i stan antar jag att vi gör. När Gustav slutat vid 4 ska vi kanske träffa honom en stund också. Menmen, bloggar mer när jag kommit hem igen. Ha en bra dag!

Cajsa

hehe tackar tackar! ^^

emma

sv: okej :) nej inte så mkt

Matilda

Lust att följa varandra via bloglovin?:) Kramar

bella

okeeeeej! lycka till! :)

sv: jafan! :D

snowzen

Gud vilken fin header!

MADDES

Denna helg har spenderats med massa jobb och lite mys med killen. Hur var din helg?

malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?

kram



För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

beccis

hur mår du idag? :)

- Swedish Source Of The PLL

sv: najs, yeah ;)

caroline

sv: yesbox =)

jessicaa

sv: hihi:)

Anna med A

men jag måste typ träna så mycket. får även ångest när jag inte tränar

♥ L I S A ♡ 11 år- Foto & Vardag♥

Hej! Kul att du var med i Veckans blogg :) nu är 3 vinnaren utsedda, du kanske var en av dom? Kika in:



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/august/veckans-bloggar-ny-omgang.html



Blev det inte du? Anmäl dig igen!



//Lisa♥

therese '

fin blogg :D

CONVERSE

- har du sett filmen 'Braid maides' (stavning)? :)

Malin - Foto och musik

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen här: http://mallemusic.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-vecka-35.html :)

(Länka mig eller fråga mig frågor på Blogresponse för större chans att vinna)

Johanna

Svar : Hihi tack (a) <3

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; tack ska du ha, håller med dig :)

Sasha

Sv; Underkläder är alltid så roligt att shoppa! :)

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

sandra

sv: jag ska jobba för fullt ^^ själv då?

Hihi tack sötnos :D

Gabbe

yes =D



Nu kommer ett spännande moment upp på bloggen!

Om du är tävlingsintresserad av ett lite annorlunda pris som i varje fall jag aldrig har stött på innan =)

Kolla in och se om det är något för dig =D! om inte, får du ha en bra kväll ^^

Jessica

ååh, nice de! Jo, men det var riktigt trevligt :D

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet'

jag vet faktiskt inte men tror det har å göra med att jag har en tarmsjukdom.. har haft densen jag va liten men det var liksom ingen som trodde på mig när jag var mindre. hade den i nästan 10 år utan att veta det :o

sofia

Tack :))

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv; Allt bra ikv?:)

Josefin

Smoothie är förjäkla gott!

dite

följer dig nu :d

Felicia♥

Sv: Varsegod :D

ALLt bra idag?^^

kram♥

Matilda

sv; följer dig nu!:D säg till när du följer mig!:D kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

Sara - FOTO

sv:Hehe allt bra annars?(:

Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: