by amanda

| Vardag


Skolavslutningen 2010

Gick upp strax före 7. Har fixat mig och skulle bara slänga in ett snabbt inlägg. Dricker som vanligt smoothie till frukost, mums. Sen måste jag sminka mig innan det är dags att åka hemifrån. Slutar halv 3 idag tror jag. Skulle åkt och bowlat med Regina och Cecilia, men nu kan inte Regina så måste höra med Cecilia om vi ska bowla i allafall. Om inte så har vi ju träning imorgon. Men, ha en bra dag!

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

SV: okej jag ska börja fixa mig så hejdååå:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

fin bild!

Gabbe

sv. hehe absolut ;)

Zandra

sv: allt bra i dag? :)

Sasha

Roligt att bowla :)

Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej.

Anonym

ha en fin dag :D

anna

sv: jo det får jag ju men ja vene de är grymt surt

emma

sv: jo bara bra :D sj?

Sannalitens.se

Svar: Härligt! Vad har du för planer idag då? Ska du göra något roligt? :) Kramar!

amanda

kollar på O.C

GUEVACCI

härligt, jag mår toppen :) händer något skoj idag? :P

JULIA - Fashion blogg

Vinnaren av tävlingen är nu utsedd! gå in och kolla om det var du som vann! <3

Anna med A

Är i skolan :) du?

FILIPPA

så fina bilder i headern du har :)

LIENE

Fin bild:)

sandra

sv: Åh fan :)

dreamsandthoughts ☆

allt bra idag? :D

you make me smile

Fin bild:)

Madde

Jag ser min flaggstång !

MADDES

Nu har du chansen att vinna grymt mineralsmink från märket e.l.f i min blogg. klicka på länken nedan för att se hur just du kan delta i utlottningen!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/vinn-smink-fran-elf.html

sofia

hiih, fin bild på er :D <3

Blerina MUQA

haft en bra dag? :)

josefine

okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

Ja, okej najs :D!

sv: :)

beccis

vad händer imorgon (torsdag)? :)

Gabbe

ssv: skola typ xD sj? =)

Nathalie

vilken fin bild:)

dreamsandthoughts ☆

toppen här med :D

anna

sv: okej de är surt =/ dock surar man typ i en dag så just nu är de ganska lugnt :P



haft en bra dag?

M A R I A~ Make cupcakes not war~

- ja:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: