by amanda

| Vardag

Började 12 idag och slutade 4. Det har varit en ganska stressig dag. Fick stå i kassan i stort sätt hela dagen så det har varit kul. Kollade på film när jag kom hem. Har gäster här nu, vi har kräftskiva. Super mysigt, men nu ska jag åka ner till Simpnäs för att träffa Matilda. Blää, det regnar! Aja, hörs sen <3

Såhär porrig var jag i torsdags innan träningen :D

sofia

Tack :) <3

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :) du får gärna blogga om tävlingen för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

josefine

Vad gör du ? :)

Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr!



Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång!



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

olivia

Söt blogg!

Om du har tid får du gärna ta en titt på min blogg och också kommentera kanske ?:)

Kram!<3

olivia

Följa varann på blogresponse + fråga frågor ?:)

a' photography ♥

Hoppas att din dag har blivit lika bra som min!

Nathalie Nyrén

Ja men jag var tvungen att ta bloggpaus, men jag kommer förmodligen tillbaka imorgon :>

sv: kul att du är med och tävlar om laptopfodralet:) <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att

ella ♥

- jaa :)

EMMAS!

haha ååh fusk:D

lil' babustyle - foto & vardag

sv: :)

Cecilia

sv; hahahahahah så jävla sexig du är på bilden ! blir typ kåt juu :D



klart du var först liksom ;) älskar dig med <333

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

aha tråkigt men pengar är alltid bra :D jag har varit på bio och sen the voice ;)

Sara - F O T O

sv: Vad gott med kräftskiva :D

E M S

Hej söta du :) var Gärna med och delta i Dagens Blogg ttp://emsinthebox.com/2011/august/dagens-blogg-11.html#comment



Kika dig gärna omkring annars o få lite tips å Ideer :)



Hoppas du får en fin dag!

puss o kram Ems!

emma

sv: hihi ja :D

malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?

kram



För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

Josefine Andersson

heheh :D

GUEVACCI

Låter nice, själv blev det bara mys igår eftersom det regnade hela dagen så blev det hemmakväll och filmkväll stället :) har du haft en bra helg annars? Kramis

Lisa Radojewska

Har inte haft tillgång till dator förrens nu, så nu kommer jag tillbaka o svarar på era kommentarer, precis som vanligt! :) allt bra?♥

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

jävla skit sommar det har varit. :(

amanda

Gör du då? :)

jessicaa

sv: tack:)

johanna

taack!:D

dagensblog

hej!

va gärna med och tävla om att få några snygga smycken hemskickat till dig,helt gratis!



http://dagensblog.blogg.se/2011/august/tavling-armband.html#comment



ursäkta om detta inte är något som intresserar dig!

HadeGött!

ronja

haha sexigt ;-)

nu har jag äntligen fixat ihop ett 'detta visste du inte om mig' inlägg, det tog länge. men bättre sent än aldrig, va :D

Johanna

Svar : Hihi tack!



Okej, men jo vi kan absolut höras någonting ikväll, lär antagligen spendera kvällen framför datan, haha :) <3

lovisa

HEj har du haft en bra helg?:)

Just nu lottar jag ut en sminkpalett med 88ögonskuggor i från upbrand, klicka här om du vill delta; http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/utkast-aug-20-2011.html#comment

Blerina MUQA

haft en bra helg? :)

dreamsandthoughts ☆

Nu är jag tillbaka från över 1 månads blogg paus!

hur har allt varit med dig? :D

kram!

bella

taaack :D

Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Anna med A

tack :)

bella

det var det! :D

M A R I A~ Make cupcakes not war~

- yees:D

Anonym

Söt ;D

Olivia

Nu följer jag dig via blogresponse + har frågat en fråga, nu får du göra desamma !:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: