by amanda

| Natur


Idag ställde jag klockan på 10. Gick upp och duschade, klädde på mig, sminkade och fixade håret. Gjorde en smoothie till frukost och nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå. Jag ska möta Meliina inne i stan klockan 12, så ska alldeles strax röra mig hemifrån. Vi ska ta en fika, och senare ska jag väl möta upp Cecilia. Bowling träning ikväll så vi åker tillsammans dit. Vi hörs när jag får tillgång till en dator igen. Ha en bra dag ♥

Blerina MUQA

sovit gott? :)

bella

tack för frågorna :)

Zandra

sv: I dag ska min kompis komma hit :D

Sophie'

- ja fast vi måste vänta med det för nu SPÖREGNAR det :(

Cajsa

god morgon söt! allt bra denna torsdag?

amanda

Allt bra? :)

anna

sv: åh va kul :D!



ne ja hälsade på mormor igår :D

hihi ;)!

Gabbe

sv: åh okej =D!

Zahraa | PiinkQueen

Fin bild! ^^

lil' babustyle - foto & vardag

Shuue! Allt bra med dig? :)

_____________________________

Intresserad av ett bloglovin' byte?

Säg till när du har lagt till mig, så lägger jag till dig! :)

sara

Fin blogg! kolla gärna min den är ny (;

wilmaaa

okej, jag vakna nyss:)

Jessica

Kul att du tycker det! Just nu så har jag inga hästar alls :)

malin

sv: härligt! det är toppen med mig :) händer idag?

kram

johanna

tsss haha :'9 sanning!:D

EMMAS!

okej najs :D

sonja

Vilken superfin header!

Allt bra?

LIENE

Gott med fika:)

MICHAELA VERITAS

Jag är ledsen det kommer med automatiskt.. Jag ska försöka komma ihåg att radera.. :)



Kram

Michaela Veritas

Johanna

Svar : Hihi tack :)

GUEVACCI



sv: oki, jag ska bara chilla :) mysigt när det regnar så blir nog lite film på det med. Hur mår du idag? kram

a' photography ♥

svar joo det är bra här me, händer i morgon ?

sandra

Hoppas det gick bra på träningen, spelar cecilia också bowling? :P

meli

sv: Hihi :D

alexandra | fotoblogg

sv; tack :)

♫♪ Sandra T

fin bild :)

Sara - F O T O

sv: Hehe misstänkte det berodde på något sånt, men vintern är lite mysig eller hur? (:

Felicia :)

sv: okejs, lagar mat :)

angelica

sv: hihi! Aem, jadu.. Typisk festmusik typ. :P Sånt som hörs på nrj typ ;)

ella

- japp! :)

Alexics

Hej! Nu är vinnarna av nagellacken utsedda kika in och se om det var du som vann och tack för att du var med och tävla!

Kram

LINDAVIOLA!

sv; Ja :).

sofia

japp :) <3

'

hih i:D

Olivia

allt bra med dig? :D

Louise - foto

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: