Du är vacker min storasyster

| Människor




Foto: Jag Modell: Karolina (storasyster) Kamera: Canon EOS 1000D

louize

hejsan :D

Vet du hur man lägger in headers?:)

hanna ♥

japp :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. får nog när jag kommer hem :D!

sofia

varse, btw du och din syster är lika varandra :D<3

louize

okrj :)

Du skulle inte kunna hjälpa mig o lägga in en header :)

hanna ♥

ska snart sova, själv? :)

Maddiz - ett liv i flera delar ♥

sv: jodå det är ganska bra med mig :)

Sofia

aa :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

Alexandra <3

Grymt fina bilder! :)

josefine

fin tjej och fin blogg :) 3

Emlan-foto

Ser att du kör på samma kamera som jag :)

lovisa

Kul att du är med i helgens blogg sötnos:)

Mariam

Sv. Yepp :p

hanna ♥

yes :)

amanda dagens blogg tävling ♥

Vinnaren är uppe nu , om du inte vann så va gärna med i nästa :)!

elinochamanda

sv: tack så mycket :D

allt bra ?

hanna ♥

träffa vänner ute i solen och lite sånt, själv? :)

Mariam

Sv. Ute i stan & sola o så ;D sj då?

amanda dagens blogg tävling ♥

Va gärna med igen♥

Mickis

Fina bilder.

Vad duktig du är på att fota :)

Jag kommer också att ha en moppe, när jag har klarat körkortet :)

Ska skriva på ons och hoppas att jag klara det ;)

<3

Mariam

Sv. Trevligt :)

Vart i stockholm bor du då? :)

Mariam

Sv. Okej :) jag bor typ i Norrtälje :D

A&V

Vad fina bilder! Alla är ju det! Kika in på vår blogg?:D

Anonym

sv: ska sitta ute i solen:Djs?

lovisa

sV: jaha va kul:D

Mariam

Sv. Åh va kul! Asså de är typ vid norrtälje typ 20 min därifrån :p Rimbo heter det.

rebecka.blogg.se

fin hon är :D

ronja

fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: