by amanda

| Vardag


Det har varit ett underbart väder idag, älska älska älska. När vi kom till Norrtälje åt vi middag och gick sen ut på en promenad. Kom hem för mycket länge sedan, har suttit och kollat på H&M hemsida, beställt hem kläder o.s.v De får ni se när de kommit. Nu äter jag ananas och chattar med Gustav. Tror inte jag kommer blogga mer idag, men vi får se. P&K

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Kommentarer ;)

linnea

allt bra?

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

tack , allt bra ?

fatimaswary §

bara vara hemma :(



fin bild! :D

dreamsandthoughts ☆

svar: hihi :D

sofia

jo, de är ju de.. Då när jag var tsm me han tidigare så var han verkligen inte sån här.. men nu är det verkligen slut, men mellan mig å han så kmr vi tappa kontakten(som vi har gjort tidigare)Men på ett sätt är det bra för vi får alltid känslorna tbx för varandra när vi börjar snacka igen och just nu känner jag att jag vill int snacka me han.. hatar oxå players, nå jag mår bättre nu än vad jag gjorde för en vecka sen! <33

Beatrice Jakobsson (foto)

lungt :)!

Dilan D

tack :)

ELLA GRÖN

okej, jag ligger i sängen och svarar på kommentarer men ska snart sova:)

Cajsa

jo tack, bättre. :) göres?

Emlan-foto

Vad händer i morgon då? :)

Nadja

hoppas jag med. =) Fin bild. =)

Caroline

sv, jaa då :)

Gjort några planer för helgen än då? :)

jessica

sv' hehe ja :)

emma bergman :)<3

vad skönt :) tack så mycket gumman , saknar dig puss <3

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

:P



Missa inte Dagens musikfråga, du kan vinna en länkning ;)

josefine

sv; tack :)

Angelica

Bra då var det inte bara jag. Haft en bra Dag då? :)

Anna med A

vad gör du? :)

majsan

vad fin du är!:)

gillar bloggen också!

hanna ♥

tack :)

lovisa

sv:n ej det gjorde du itne:D

Sara

Ananas är så gott :)

Netty♥

sv' härligt de ju :)<3

LINDAVIOLA!

sv; Jag mår bra :). Själv?

~ WHAT THE HELL

- för jag hatar allt, allt är fel.. <3

adina

skönt med bra väder!

Anonym

Hhahah...japp ;)



www.michazz.blogg.se

Anonym

vinnaren finns uppe nu men om du inte vann så häng inte läpp då du har chansen att vinna ytterligare ett kitt från body shop nästa helg, och ett tips är att lägga min blogg på bloglovin och prenumererar på den, bara ett tips! :)



Kram!

CECILIAEW - My Life, My Style ♥

Vad kul att du är med och tävlar om ett smycke från Hoof!

Jag hör av mig när tävlingen är avgjord. ♥

ronja

sv: tack :)

fin du är!

Johanna

Hur är det med dig idag då gumman?:)

HANNA

Tack :D

sandra

sv: ja det är skit bra :D

Matilda

snygga örhängen! :)

Sandra

Hejsan söting ! Ville bara säga att du är välkommen in till mig och vara med i Dagens blogg eller du kanske vill göra ett länkbyte med mig? :) Kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: