by amanda

| Vardag

Idag fick vi sluta 3 istället för 4, super skönt ! Åkte in till Slussen och mötte Cecilia. Åt lite på donken och åkte sen till Gamla stan. Gick runt där, satt vid vattnet och tog massvis med bilder. Jag kommer att bjuda på några i taget, antingen senare ikväll eller imorgon. För nu ska ni få bilder på det jag fick i mina påskägg. Efter detta inlägg ska jag hoppa in i duschen. Vi hörs kanske senare. Puss&Kram

Alla bilder är olika påskägg, fick ett till påskägg, en trisslott och 100 kr till också men inga bilder på dom :D


Caroline

sv: jadå, sj?

my - mitt liv som 12åring!

hej!

allt bra ? :) <3

LINDAVIOLA!

Fina saker!!

Molly Bergström, UPPSALA

Heej!

Hoppar du haft en bra dag och att du får en härlig kväll! :D

KRAMIS

hanna ♥

äter glass med bästavän :)

amanda dagens blogg tävling ♥

Kul att du är med :)!

händer idag?

Juliette

fin blogg :)

Cattis Gustafsson

Hhahha jävlar ofta man får sådär mkt, fick 600 inget mer xD

JULIA ERIKSSON

sv; va bra :D jo det är bara bra!

Caroline

sv: hihi, japp ^^

haha, okej :P

dreamsandthoughts ☆

Kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg hos mig!

jag säger till när vinnarna har fått en länk! :)

JULIA ERIKSSON

sv; jajjemen! vad gör du då? :)

Juliette

svar: aha det gör inget! tack :)

Daniella

Mums, gott med godis! :D

Allt bra?

Caroline

sv :hihi, japp :D

Mariam

Sv. Killproblem du vet.. Men de var rena missförståndet o så, men nu är det löst allafall ;)

JULIA ERIKSSON

sv; okej låter härligt :D jag pratar med folk på msn, ska snart duscha sen ska nog jag med dricka te :D

Cajsa

hehe ja det är mumma! ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lungt :)!

dreamsandthoughts ☆

sv: japp :D

Daniella

SV: Haha :D

Allt är bra med mig,

vad har du gjort idag

förresten?

bex.

samma :D

Caroline

sv: imorgon blire skola ^^ sj?

jr

Skönt ! ska se på bb snart .-.

Mariam

Sv. Dt var en kille som heter Johan vi var på G kan man säga o så.. Sen blev han plötsligt så himla konstig o så Och så blev jag sur på honom för ingeting. Men det var han som hade problem hemma och så MKT problem det tänker jag inte betätta ;) Men iaf nu har de ordnat sig iaf mellan oss :)

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :).

aww

inge vidare ! <3



aww tack

hanna ♥

verkligen! :D

sofia

hahhhha, jasså. Inget minne av att de jag hade skrivit det hahah, snacka om dålig minnet ;) <3

ronja

sv; tack :D

mums!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: