by amanda

| Vardag

Jag tipsade en låt i en tävling, och jag vann! Checka häär :)

Jag känner mig trött och utmattad. Fast jag inte gjort någonting idag typ. Stannade i Norrtälje påvägen till landet, hämtade upp Therese och Kalle, åt på en pizzeria, handlade och så. Väl framme har jag bara suttit framför datorn och kollat lite på tv. Nu chattar jag med Gustav och Jair. Tänkte snart sätta på Gossip girl.
Kanske bloggar mer ikväll, vi får se ♥

L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO&VARDAG]

SV: Det är bara bra här med!:D

KRAM

Mariam

Sv. :D

Cajsa

ska nog ta och skutta i säng nu. trött som FAN! xD

elina

stallet igen haha!XD

Cajsa

hehe vi höres i morgon sötnos! :D nattis!

elina

hehe ja :D

rebecka.blogg.se

sv; okej, grymt! :) samma här :)

Mariam

Sv. Ja skit skönt. har du lov nu oxå eller ? :)

rebecka.blogg.se

sv; tackdu :D



ha en bra kväll!

Mariam

Sv. JaHA OKEJ jag har lov nu sen hela nästa vecka och sen måndag V. 18 oxå :D

Sara

Gossip Girl är så bra :)

cindy

:D

amanda dagens blogg tävling ♥

hänt idag :)?

felicia

vinnaren till min "dagens låt tävling" är uppe - gå in och kolla om det var du som vann eller var med igen!

Tack för att du deltog,puss!

sofia

tack :D

felicia

varsågod,och åter igen tack för tipset,låten var jätte bra!:)

sofia

haru haft sportlov hela veckan lr? :D

Maja Linder

så lite så!:)

Angelica

Vad är Planerna för veckan då? Eller helgen?

elin

"sätta på gossip girl" haha! förlåt, misstolkar sånt varje gång x)

Spea Foto Mode shopping vardag!♥

Hejsan♥^^

har du sovit gott?

lovisa

godmorgoN:D

Amanda Matanovic

Snygg blogg! :)

HANNA

Tack för frågan, jag hör av mig när jag har svarat :D

Maria - fashionstars ☆

söt :)

hanna ♥

haha, taackar :D

MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

gud så fint hår =)

Mariam

Sv. Yees ;D

Cajsa

god morgon sötnos! :D allt väl?

sandra

sv: mjo /:

allt bra?

Louise

glad påsk! (;

juliaericson

tjenixen sixten!

var jätte snäll och gå in och ställ en fråga eller be om råd/tips eller fråga egentligen vad som helst som kommer upp i din hjärna i min frågestund;

http://saviourtonight.blogg.se/2011/april/och-det-blod-som-jag-trodde-var-stilla-det-fi.html#comment



Bästa frågan får också länk!



Skulle göra mig oerhört glad! Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.



Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

http://saviourtonight.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: