by amanda

| Vardag


Okej .. jag vet att uppdateringen sugit. Men det är lov, fint väder och då vill jag inte sitta hemma framför datorn!


Dagen igår har jag redan berättat om men inte om kvällen.
Då var jag, Elin, Annie, Fanny och Joel på ip. Chillade galet. Max, Jacob, Philip och Melker kom också. Drog hem runt halv 12 till Joel. Svante kom, vi somnade någon gång runt 3-4 skulle jag tro.

Vaknade runt 8 imorse -.- Jag, Elin och Svante drog direkt hem till mig. Satte på en film och när den var slut gick Svante. Jag och Elin fixade oss först hos mig och sen hos henne. Därefter åkte vi till Kungsholmen. Hämtade ut mina linser och sen till Skanstull. Mötte Filippa och vi gick till donken. Åt lite och åkte sen till Kärrtorp. Gick hem till Rikard där han, Svante och Tage var. Hoppade lite studsmatta och sen drog alla. Jag mötte Emma. Vi chillade i centrum och i fattig parken. Sen mötte vi Annie. Hälsade på folk fram och tillbaks. Åkte till Skarpnäck, åt på en pizzeria och satt sen i kanin parken och fördrev tiden. Emma drog hem. Jag och Annie träffade Svante, Max, Jacob, Philip och Melker en snabbis och sen gick jag hem.

Kom hem super tidigt idag. Är trött och behövde plugga till moppe-kortet. Nu tänkte jag snart sätta på en film. Dagens outfit från idag kommer senare eller imorgon när jag fått tillbaks min kamera. Den är utlånad till syster, snäll som jag är. Jaja, sluta babbla nu. Puss så länge

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D

vad har du för sommarjobb då?<3

Emma

sv: det vare :D jag mår super :D hehe godnatt :D kram

Cajsa

haha tackar. xD haft en bra tisdag sötis? :)

isabelle

sv: nej! :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: ja absolut dock kör ja bara lite rehab för mitt knä :(

Cajsa

nja,inge vidare dag men berättar mer om det i ett inlägg i morgon. orkar inte ens skriva av det som har hänt idag så det blir i morgon. därav ingen uppdatering idag. :/

tänkte försöka ta mig i säng nu också.xD

isabelle

sv: först ville jag inte gå, massa fjortisar där & duvet :) sen ville jag gå för alla skulle dit och de verkade kul, men jag gick aldrig tillslut :)



Sj? ♥

isabelle

sv: jaa samma här haha, bara massa discoturkar också.

elina

det där såg gott ut!:D hehe

-ja !!

elina

ja haha :D

claramaja

Tack så jättemycket!:)

Emlan-foto

Tack tack :D Missa inte min foto tävling!

R

Du är sjukt söt!



Ha det bra tjejen!



Mvh R

ELLA GRÖN

tack så mycket! :D

JENNIFER ♥

CHILLADE igår ! (:

Sara

Gott det ser ut :)

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Godmorgon!

Ska snart till västerås och umgås med mamma och mormor ett par timmar, för att sen åka ut till arboga och träffa min kollega!



Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Moa

Sv: Helt ok :p händer idag?

lovisa

sv: jaha va kuL:D

~ WHAT THE HELL

- yes :( men men ^^ <3

Majuss.se

Hej allt bra idag =) Fin blogg du har :D

Amanda ♥

SvAR okej ;)

Vad ska du göra i dag då?

claudia

-Jo bara bra :D

amanda ♥6

jodå de e synd att klaga :)!

va gärna med i dagens blogg tävling :)

Anonym

sv; :).

N A T H A L I E n y r é n

Hoppas att du får en bra dag :D

HANNA

det är bra med mig :)

sofia

okejj, vaknade typ just :D

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

vaknade nyss :D <3

alex (gästbloggar)

ja du jag var med kompisar o sen sov jag hos en kompis :)

gjorde du igår då? :)

hur mår du idag då? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: gud vad roligt! :)

hanna ♥

haha :D

adela

SV: Aww tack sån jätte mycket!:)

Johanna

Sköönt :)

ronja

sv: tack :)

gott!

vicky

Mums vad gott!! :D



Allt bra med dig? <3

majsan

hahah bra fråga;)

Cajsa

god morgon! allt väl?

SANNA

SV: Okej! :D Jag ska snart ta lite bilder till bloggen :) Är allt bra med dig idag? :)



KRAM

cindy

gottgott ;)

hur äre annrs ?:D

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Jo bara bra ;) Göru?

GUEVACCI

hehe oki, jag åt min frukost/lunch nyss och svarar på kommentarerna nu :) händer idag då? kram

elina

grymt!:d

jennifer - photography

Tack så jättemycket :DDD

Maria

sööt blogg :D kolla in min och kommnetera :D puss och kram / Maria

elina

haha kom inte på någon bättre :D

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vad gott det där såg ut!



/anna

nystartad webshop

snygga egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters

www.avanna.se

Jennifer

ser gott ut!

Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome pictures thanks for sharing :)

Best Wishes



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: