by amanda

| Vardag

Tidigare idag kom Emma hem till mig. Vi gick typ till henne direkt. Bakade choklad muffins och satt på hennes balkong med musik och myste. Efter några timmar gick vi till ip, satt i solen och tog det lugnt. Därefter mötte vi Annie, drog till centrum. Emma åkte iväg med tunnelbanan medan jag och Annie köpte en massa grejer. Så som grill, korv, bröd, läsk, marshmellow o.s.v Gick till en skog, Elin kom dit och så började vi grilla. Efter en stund kom även Emma med popcorn och godis. Det var super mysigt. Resten av kvällen.. träffade många. Gjorde inte så mycket. Drog hem ganska tidigt och nu ska jag bara ta det lugnt. Vi hörs kanske senare. Puss&Kram

Sara

Gott med muffins :)

josefine

sv; härligt :)

Mariam

Sv. Hihi :)

Elli

Jo! Har du nåra speciella planer för lovet då?=)

E m e l i e

Sv;

Så lite så.

Vad bra! jadå allt bra med mig. Vad gör du ? Kram

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Jo det är okej :) Är lite jätte trött bara, och känner mig lite hängig.. hoppas jag inte håller på o bli sjuk eller nöe..

SAGA

svar: Ja :)

elina

haft en toppen dag! hur har din varit?:d

Emlan-foto

hehe joda, tack så mycket :)

Haft en bra dag? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja dte har jag du då? :)

elina

härligt :D

Emlan-foto

härligt :) Joda samma här :P

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: okej ska dra till skolan;)

vad ska du göra idag då?:d

claudia

-Jo det är fint!

Händer idag?

© sarastille

sv; ohja! :D

hanna ♥

min dag var bra, din? :)

lovisa

Godmorgon:D

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

fin bild , taaaaaack :D , vad gör du ? <3

LINDAVIOLA!

sv; Alexander har landställe där, så vi skall vara där och bara ta det lugnt :).

Alex (gästbloggar)

Tja, alex här igen, hur mår du då? :)

HANNA

söt du är :()

jennifer - photography

Hej igen! Nu är jag tillbaka i min blogg med fräscht och nytt, allt väl? :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu har jag utsett vinnaren utav underkläderna! Och personen som vunnit är länkad i tävlingsinläggt!



Jag vill också passa på att tipsa om att jag nu startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg ;)

Klicka bara på länken här under för att komma till tävlingen :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/vinn-valfri-markesvara.html#comment

adela

SV: har lagt till dig nu! säg till när du har lagt till mig med^^

Rebecka - en fotodagbok

Hej! jätte fin blogg :d

din header är jätte sommrig! hiih,man längtar (a)

IDIS

Hej,sweetie! Du gör?=)



lust att följa varann via lovin'?=)

Amanda ♥

SVAR okej, nej typ sova och lite så. Sovit gott?

mmoni

Jag drog igång med en tävling på bloggen för några dagar sedan!



♥ Jag blir så sjukt glad om du är med och tävlar.

♥ Jag kommer att lotta ut 5 vinnare.



Det hade varit roligt om du var med.



Kram /m.



Ps. galet fin header!

Fin bild :-)

Cajsa

god morgon! allt väl?

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. så kul att du är med och tävlar om smycket :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej! :)

Moa♥

Allt bra? ^^

elina

godmorgon :) sovit gott?

isabelle sv:

oj lite segt svar.. jadå jag mår bra! :) ♥♥



var du på wave?

tum

heej vilken fin blogg du har :) !



kolla gärna in min och lämna gärna ett eller två kommentarer innan du drar :D



kramar

Julia

fin blogg



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: