by amanda

| Övrigt


Godmorgon alla fina :) Jag har precis gjort mig klar, ska bara dricka upp min smoothie och sen drar jag mig mot skolan. Slutar typ halv 3 idag så det är en ganska chill dag. Jag vet inte vad jag ska göra efter. Men jag är förmodligen med någon kompis. Hoppas ni får en bra dag, fast det regnar typ ute -.- <3

My

vad bra! jo fint det :)

görs då?

lovisa

sv: tack så mkt:D

Sandra

Godmorgon! Har nyss skrivit klart ett arbete som jag skickat in. Ska ta och äta lite frukost och sen ta tåget till västerås för att umgås med mamma.



Vad gör du?

Kram

t h a i p i n n e n ♥

sv; kl 13.30 kommer dagensbloggar upp, kika in då och kolla om du va en av dom, om inte så finna det en ny chans igen :)

~ WHAT THE HELL

- ja allt möjligt, hon typ bestämmer med andra när hon bestämt med mig redan.. <3

jr

shit vad gott

GUEVACCI

Tjena, hur är det? :)

sofia

hah okejj :D

Emlan-foto

Tack, vad glad jag blir :)

Vad händer idag då? :)

Friida

fin blogg :)

Emma

tja :D fin blogg :D kram

felicia

men hjääälp vad gott det såg ut :D

claramaja

Tack du!

adina

vad gott det ser ut!

sofiegotthold

hoppas du haft en bra dag :)

rebecka.blogg.se

sv; okej :D kom nyss hem :)

alex (Gästbloggar)

aa mycket skönt då ska jag till turkiet med skönt alltså :)

ska du göra nåt då eller? :)

bex.

ja vene men ja kommer kika in lite då & då :D

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

bra ;D

HANNA

mums..

Anna med A

vad gör du? :)

MADDES

Min vecka har inte börjat något vidare, ögoninflammation och urinvägsinfektion :/ Vad gör du nu? gott det där såg ut!

josefine

härligt! jotack bara fint :D

Frida

Hej fin blogg ^^

Vill du vara med i Dagens blogg?

http://fridisi.blogg.se/2011/april/the-winners-d.html#comment

L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO&VARDAG]

Veckans blogg är nu avslutad kolla om det var du som vann, om inte anmäl dig igen redan nu!:D

A D E L I N A

sv: haha vadå är det något fel ? :p

majsan

ååh, älska sthlm!

själv bor jag i umeå:)

IDIS

Hej,sweetie! Vad har du för dig? Fråge gärna en fråga i fråge-lådan på min blogg,tack!:) KRAM

evelina

sv: jag mår också toppenbra!:)

riktigt fina bilder du tar hela tiden:D fortsätt med de, roligt att se!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: