by amanda

| Vardag
Tänkte bara berätta för er söta där ute att imorse drack jag smoothie som jag gjorde till frukost. Mums på den. Det har varit en ganska chill dag i skolan. Fick slutade halv 2 istället för kvart över. Jag gick direkt hem för att plugga, skulle bara snabbt slänga in ett inlägg så jag slipper tänka på det sen.

Åh, jag älskar att det är sol och varmt ute. Äntligen vår!
Sara

Gott med smoothie :)

SANNA

SV: Hej, vad roligt att du är med i tävlingen! :D

Vinnaren är utsedd och finns på bloggen ;) Kika in och kolla om det är du som har vunnit, annars har du chansen igen senare ikväll! :)



KRAM

bex.

jag har för tillfället en bloggpaus, för jag har ingen dator och jag mår inte så jätte bra..

men ja är nog tillbaka igen redan i helgen får vi hoppas !

sakna mig inte för mycket .

Puss !

sofiegotthold

Nu kör jag igång och bloggar som vanligt igen! Hoppas du vill börja följa min blogg och följa min modell vardag! Släng jätte gärna in en kommentar innan du går :) 123 NU KÖR VI!



www.sofiegotthold.se

Miss sunshine

Söt du är :)

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

(: , gör du då ?

ida - foto & vardag

sv: tack! :D

Feliciaa

sv: jadå :D

esra

det är bra med mig

sandra

okej :) jag kom nyss hem från jobbet

Anonym

Tack fast det är som en risboll ;P



www.michazz.blogg.se

lovisa

sv: händer ikv+:D

LINDAVIOLA!

sv; ja, meget :D.

vicky <3

Hejsan <3



Missa inte min veckans blogg tävling! Vinnaren blir länkad i menyn i en vecka!



<33



http://vickydisco.blogg.se/2011/april/da-var-det-dags-igen-da-d.html#comment

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. hihi :)!

claramaja

Ja, det är det!:D<3

~ WHAT THE HELL

- alltså vi löste det aldrig, vi bara la oss det bakom oss och får se om det funkade ^^ <3

hanna ♥

japp, till 100% bara av mig :)

L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

SV: Jag är sjuk:/

KRAM:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. lungt :)

ja super gott!

Cajsa

hehe ok, jag ska springa till tåget jag..xD

josefine

sv; :p

jessica

sv' hihi så lite så! :)

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

just mu lyssnar jag på musiik:D

bex.

hänt massa skit..

för mamma är sur på mej för ja inte sköter mej :(

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja super snyggt :D!

Sandra

Gokväll! Vi har precis ätit lite mat och snart ska jag ta en dusch och sätta på en tvättmaskin och sen ska jag njuta av lugnet en stund när sambon åker och tränar :P haha



Vad ska du göra ikväll då?

Kram

sandra

mja :)

händer ikväll då?

josefine

sv; jag mår bra, dudå? :)

karin

Vilken grym blogg du har! <3

alex (Gästbloggar)

Hej jag gästbloggar nu åt min tjej, tycker du jag skriver bra?:)

alex (Gästbloggar)

snart 3 månader :D:D:D o hon är den bästa i mitt liv o jag vet att det här kommer att hålla livet ut med :D

har du nån kille då? :)

claramaja

Verkligen!

och http://existenz.se/out.php?id=30359

HAHA!:D

jennifer

Fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: