by amanda

| Vardag

Grattis till Jacob som fyller år idag ♥


Idag var det en ganska skön dag. Började 9 och slutade 2. Dock fick jag ingen sovmorgon pågrund av att vi fick gå upp tidigt för att hinna åka från Norrtälje. Efter skolan mötte jag Ida. Stog i centrum med några en stund innan vi åkte till Gullmars. Satt och pratade och fikade på Espresso house en lååång stund. Sen åkte vi till Kärrtorp igen. Träffade samma som förut plus några till. Elin och Filippa kom också. Vi alla gick till ip. De spelade fotboll och vi tjejer körde kull. Nu sitter jag och syster hemma och dunkar musik. Puss så länge

josefine

härligt! jotack min har varit riktigt bra :)

Felicia

Fin blogg!

Allt bra?:D

jennifer - photography

Feber, förkylning och hosta "/

linnea

allt bra idag? :)

my wesström

aa :D

Haft en fin dag ? :D

Marielle

Japp :) , allt bra ?:D

t h a i p i n n e n ♥

jäte fin bild :D

Elli

Nä, har oxå en :) Men använder min gamla för man ids inte smsa så mycket med x8:an ;p

tereze ;)

Ska vi följa varandra på bloglovin'? :)

jennifer - photography

Vilken härlig bild

claramaja

Ja, det är bra!:D

LADY UMBRELLA

åhh, ge mig sommar :)

jr

Lungt!



åå tack så mycket..

åå fint !

grattis till han:)

sv:tack:D!

fin bild!

wilmaaa

härligt! de tär bra:)

linnea

sv: jodå :D

dreamsandthoughts ☆

sv: okej :)

Cajsa

just nu svarar jag bara på kommentarer och degar. :P

josefine

sv; haha hon är norsk ;)

Jessica

Jadå :D

Anna med A

Ska sova (:

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Det kommer en ny chans imorrn ;)

majsan

absolut inga problem!:)

Angelica

Jag är trött bara :)

jessica

sv' haha aw tack! du med :)

~Fatimaswary§

vsg :D

- M a r i a

sv; roligt:) packar lite och svarar på kommentarer:)

Alexandra - ♥

Vilken fin sommarbild! :)

jennifer

Vilken fin bild :)

SANNA

Hej Sötan! :D

Vad händer hos dig? :)



Kram

Sara

Härlig bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: