by amanda

| Människor
Detta inlägg skulle ha publicerats för en timme sen.

Hello sötnosar :) Idag skulle ju jag har varit med Ulrika. Men hon kunde inte, det var någonting med henens praktik. Så efter skolan drog jag istället hem. Plockade äpplen (ruttna från marken) så nu är jag 50 kr rikare. Jag funderar på att plocka mer så får jag mer pengar men just nu orkar jag inte .. Resten av dagen ska jag kolla på någon film, duscha, plugga, fixa det sista i garderoben och sen idol. Men vi hörs senare. Pussar amanda <3


soofie

sv: jodå :)

sandra

härliga bilder.

' OLIVIATHEBEST

okej :) typ ingenting :)

vilken film såg du ? =)

Netty♥

sv' ja absolut :)

N

ohja , planer för helgen ? :)

AnnA €

är med min pojkvän :)

moa freakin' carlberg ♥

hej gullet! allt fint med dig?

A N N A - the girl you never can be

Sv;

Tackar! :)

Det är ofta en jätte fin sol från våran balkong. :')

♥ O L I V I A

okej, va den bra ? :)

Netty♥

sv' den har varit bra. din då? :)

Anonym

nej men jag vill jättegärna se den :D

Anna

Fin header :)

clara

Ohjaaaa:D

Anonym

ah, jag ska :D , fast min data är jätteseg så ska be pappa göra dt åt mej hehe (a)

Carin

Tävling i min blogg nu om du vill delta! ;)

Sandra

sköna bilder!! :) hoppas du har haft en kanon dag!

Svara gärna på dagens fråga, din hjälp behövs! :) Kram

amanda

okej :) härliga bilder



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: