JIPPI

| gästblogg
Ännu en vinst, vann med 1-0, men var jäkligt seg i bena om jag säger så.. men gjorde mitt bästa och det är huvudsaken, eller hur ? :)
Har precis duschat och ätit lite, och ska nu sätta mig framför tv och inte röra mig på några timmar..haha låter riktigt illa, men så är det.
Idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt, kanske ansiktsmask och lite sånt.
Vi hörs senare.

En bild på filippa, hitta den på datorn ;)
L I K E S O F I E [foto]

Sv; hihi :)

ska sova, natti natti sov gott :)

Viktoria - The one and only!

jadå det är helt okej =) hur är det själv?

Fanny

Svar: Tack! :D Missa inte videobloggen med 11 dagar gamla kattungarna som kommer upp på bloggen om en liten stund! :)

Anonym

söt bild

N

spelat 6 matcher på 5 dagar.och igår spelade jag 3 matcher på en dag.hmm rätt sliten i hela kroppen :/

w :)

okej, ska snart gå och lägga mig!

är ledig imorn :D

soofie

sv:ja de är super :D själv dåe ?

Nathalie Nyren och Ebba Cronholm

aa :D

Anna med A

helt okej :)

M A L I N :)

ajdå det som är så kul :D

ELLA GRÖN

vad gör du då?:)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Det är bra, själv? :D

Kimiya

söt chey ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: