Jag har inte gjort något fel, eller ?

| Vardag
Tack till er alla som berömt mig om min kropp och mitt mod. Men det finns en del som har klagat också. Inte klagat, men varnat mig för alla snuskiga därute. Och jag måste bara försvara mig lite. Meningen med inlägget var absolut inte provocerande, att jag ville visa upp mig eller något sånt. Jag skrev det för att jag ville nå ut till er andra, att ni ska acceptera er själva och inte skämmas för den ni är. Och det var på det sättet som jag kom fram till att jag kunde lägga ut en bild på mig. Jag redigerade även bilderna så man inte skulle se så mycket. Många missuppfattade det, men det var inte så jag menade. Jag tycker inte att jag gjort något fel, och jag kommer inte att ändra på min åsikt för tillfället heller. Men en vacker dag kanske även jag inser att det inte var så bra gjort, vi får se. Antingen straffar gud mig en dag eller så belönas jag. Vem vet ;)
L I N A S A N D S T R Ö M

okejokej va trevligt :) nej jag har mest tagit det lugnt bara!



har du haft en bra dag annars då? :]

Dolly

tack så mkt :)

Nääddiieeh

det är lite sådär men annars så rullar det på :)

N

killen vi snackat om innan det är helt ah åt helvete typ,.

tack sötnos<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: