Hemma hos Jessica.

| gästblogg

Just nu sitter jag hemma hos jessica, äter middag här ikväll. Vi ska fira hennes bonus syster eller vad man nu säger ? Så vi ska hjälpa till lite med maten och sånt här ikväll. Det ska bli trevligt.
Efter middagen åker jag till joel, och sover där.

Jessicas pappa sprang precis ner till pizzerian för att köpa pizza till oss, så snällt av honom!
Nej, nu måste jag ta och hjälpa till att packa upp massa mat och sånt.
Ha det så bra sålänge!

w :)

okej :)

vad gör du?

vicky <3

Allt bra idag? :)

Jasmin

chill=)

Cajsa

göres sötnos? förlåt att jag är så seg på att svara på kommentarer men hinner typ aldrig med mig med det...

marcus

Sv, Jag bloggar och så =) har du haft en bra dah??



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: