Gästblogg!

| gästblogg

Hej alla amandas läsare ! :)
Jag ska hjälpa Amanda lite med att blogga medans hon är på landet, skulle börjat igår, men jag glömde det helt och hållet! Förlåt för det både till er läsare och amanda !

Ska kanske berätta vem jag är?
Jag heter Ellen Audelius och är 14 år. Och bor i stockholm, i sollentuna, alltså en förort ;)
Jag har blivit kompis med Amanda via Joel, som är min pojkvän, ni kanske vet vem han är !? :)
Mina favorit fäger är Vitt, Svart, och rosa. Jag älskar att äta på subway ;)
Jag har en egen blogg , http://ellenaudelius.blogg.se/ som ni gärna får kika på. hah, vet inte riktigt vad jag ska skriva.

När kommer amanda hem, någon som vet ? har nämligen glömt, men var det idag...eller imorrn !? Jaja, jag lär ju märka när hon kommer hem för hon lär ju börja blogga då! :) Idag ska jag bara ta det lungt, sen ska jag åka till joel, jag sover där inatt, vi får se vad vi hittar på. Jaja, ska vara lite social med Jessica nu, ha det bra !


peace !

clara

Ha en asfin dag:D<3

N

tack ! :) haha jo ett tublinne ;)

ange

Mmm, görs då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: