Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
Jack och Joy har aldrig träffats förr men vaknar upp efter en blöt kväll i Las Vegas och upptäcker att de gått och gift sig. När de talar ut inser de att de inte tål varandra men i samma veva råkar de vinna jackpoten på en enarmad bandit. Den ena fantasifulla jävligheten följer nu på den andra då de båda försöker komma ur äktenskapet och samtidigt få pengarna för sig själva.

tryck här för att se trailern.


Sjukt bra film ! Jag fick ett gott skratt denna söndag pågrund av filmen. Det var mycket humor, kärlek och spänning i filmen. Jag kommer absolut att se den här flera gånger ! Och dessuton så är både Cameron Diaz och Ashton Kutcher 2 av dom snyggaste kändisarna i hela världen :)
What Happens in Vegas
bild lånad från google

Dolly

tack så mkt gumman

sandra

den är bra!

Mathilda

den filmen är bra !

N

jodå samma :) ey om du undrar hur det gick med den där killen så ser det liite ljusare ut nu :) något positivt iaf

soofie

sv: tack så mkt :)

' OLIIVEEN

hahah jag skickade bara in på skoj, trodde aldrig att jag skulle komma med, och så poff så såg jag mig i tidningen haha :P

ELLA GRÖN

haha nehe;)



okejokej:)

sandra

sv: jo men jag blir irriterad i ögonen av linser /:

H A N N A ★

jodå, bara bra här med :D

E M A . W O R L D

34 - 35/36 ^^ :D

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej jag kan verkligen inte sova :( så jag kikar in och önskar dig god natt & sov gott :)

JENNY

DEN FILMEN ÄR SÅ SJUKT BRAA :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: