Film betyg

| Filmbetyg


 
3/5 hjärtan
Den marijuanarökande duon Harold och Kumar ger sig ut på ett internationellt äventyr när de försöker undkomma myndigheterna som misstänker duon för att vara terrorister när de försöker smuggla ombord en bong på sitt flyg till Amsterdam.

tryck här för att se trailern.

För ett tag sen la jag ju in vad jag tyckte om första filmen. Och även andra filmen är sedd, för länge sen faktiskt men inte hunnit skriva om den förens nu. Jag håller fast med min åsikt om att jag tycker filmerna är för mycket pajas, men på en del ställen skrattar man faktiskt. Vad tycker du om filmerna ?

Felicia

händer i helgen då?:)

fanny

fin blogg:=)

Em

den är så sjukt tramsog :P

fanny

följa varandra via bloglovin:)?

Jessica

Förstod du? :D

fanny

så nu är du tillagd:)

Em

det är väll inte meningen att jag ska vara rolig, det bara blir så :P

Anonym

Hej min dag har varit toppen :) vad ska du göra nu ikväll?

fanny

fett :D ska du hitta på i helgen då=)?

OLIVIATHEBEST

aha, jobbigt :/

annah

fin blogg du har :)

Jessica

Haha goodi!

Viktoria - The one and only!

aaw tack så mycket :) vad gör du nu då? :)

Jessica

Lungt :)

fanny

kul! vad ska du hitta på där då :)?

Ska nog bara ta det lugnt med min pojkvän!

soofie

sv: =)

Em

hahah jooda men de blev lite sura på mig för att jag förstörde deras apptit :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: