by amanda/dagens outfit&facelook

| Outfits

Nu är jag färdig fixad, ätit lunch och ska bara borsta tänderna. Sen drar jag till Kärrtorp och möter Filippa, eller så hoppar jag på hennes tunnelbana. Vi åker in till stan och hämtar ut våra biljetter för bion börjar halv 3 på söder. Och som jag redan sagt så träffar vi nog Ida och dom efter. Filippas gullig mamma ska även bjuda mig på mat ikväll, tack Malin ! Jag sover hos Filippa ikväll, så vi hörs därifrån när vi kommer hem. Kisses


t-shirt från bikbok.
linne från bikbok.
jeans från ginatricot.

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: åhh :D

ha det så roligt!

E M A . W O R L D

inte mkt :D du

ronja

fin :)

LORISSALOVEBOMB

sv: :)



Idag är jag fasen nedstämd... tänker på world trade center och är melodramatisk!

sofia

jepp:D

Fanny

Snyggt! :D



Svar: Tack! :D

denize

fin tröja :)

Michaila

Nice:D



Sv. Duktigt, jag glömmer eller orkar aldrig sätta i dom, känns inge skönt i ögonen alls :O

LINNEA

svarar på kommentarer :D

sandra

sv: okej najs :)

haha okej, du skulle i alla fall passa i mörkbrunt tror jag :)

Netty♥

sv' är förkyld så jag har mått bättre :/

HANNAH - AWESOME TÄVLING IGÅNG! :D

Galet fin header, och jätte snygg design! :)



Anmäl dig gärna till min tävling, där vinnaren får en länk i min meny FÖR ALLTID! :D



förlåt om du inte gillar denna kommentar!

E M M A ♥

ha en trevlig lördag!

sandra

så fin!

Cajsa

hejsan sötnos! förlåt för så himla sent svar! Hoppas att allt är bra med dig!? :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag ska plugga och ta det lugnt :)

åh, tack så mycket! :D

moa

Idag är det datumet på den dagen då det hemska med World trade center hände. Jag har skrivit en liten text om vad jag känner och tycker. Läs gärna och skriv om du håller med och dina åsikter. :)

Dolly

shoppat sedan blir de tjejmidda

Mathilda

wey ;D

josefine ♥

Sv: Jag har inte tid med en blogg längre. Tyvär.

anja

gå gärna in på min blogg och rösta vad jag bör ha för klänning på min 18-års dag, ska ha middag hemma med mina bästa vänner och släkt sedan krogen. 1

länka till någon sygg klänning du har sett på nätet eller beskriv någon du sett på stan!



vad tror du jag kommer passa bäst i?!

den som får mig mest inspirerad och gör så att jag köper just den klänning som den skrivit får en länk på min blogg! :)



kramar Anja

Lina

tjena ! jag vet det har varit skit dålig uppdatering på bloggen josefine hinner inte alls och jag lina , försöker det bästa jag kan men har en egen twi blogg men bra uppdatering http://twilightktr.blogg.se

Jessica

Tack tjejen! :D

haft en bra dag?

O L I V I A T H E B E S T

varsågod :)

ELLA GRÖN

jaha okej!:)

Erika

sv: ja min lördag har varit toppen. din med? :)

Ida. O_O

fin blogg. :3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: