by amanda/dagens outfit

| Outfits
Hej sötnosar :) Skulle ha slutat 4 idag men vi hade ingen no så fick sluta 3 istället. Jag stannade kvar en stund men drog sen hemåt. Har legat i soffan och läst. Snart kommer mamma hem och då ska vi dra oss till biblioteket. Sen middag, och ikväll är det väl idol? I såfall ska jag se på det. Men vi hörs senare. Kisses
IISABEL

hehe :)

Erika

sv: Härligt :)

M A L I N :)

Hiihih ja men bilder på det kommer en annan dag (:

sandra

fin!

LINNEA

tack :)

sofia

jepp:) Händer under veckan ?:D

Fanny

Snygg tröja! :D



Svar: haha okej! :D

amanda

jaop :P

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. den är bra :D

Fanny

Svar: Tack! :D

Anna med A

när då?

soofie

sv: okejs ^^, allt braa ?

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

sv: hehe där håller jag inte rikigt med ;p tycker dom är helt okej för att va fake, men alla tycker vi ju olika ;))

olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: tack,allt bra? :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: ja :D

Anna med A

menade idol (:

Anonym

var köpte du tröjan du har på dig på bilden? hur fick du ditt namn på? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: