by amanda

| Vardag
Klockan börjar bli mycket och det är dags för att göra sig i ordning och sen sova. Imorgon efter skolan åker jag till landet. Pappa har tyvärr internet så jag kommer inte kunna blogga. Men ska försöka fixa någon som kan hjälpa mig att gästblogga så länge ! Men jag kommer hem igen på lördag kväll så är inte ens borta ett helt dygn om man räknar ihop timmarna. På lördagen ska jag test jobba på ett café och om jag får jobbet så kommer jag sommarjobba där nästa sommar, så det är viktigt att jag åker dit :) Men nu ska jag sova, vi hörs imorgon. Pussar amanda <3
Marie

Ellerhur han är, min systers son :)

ELLA GRÖN

haha okej;)

jjoseeefiin

sv: ja :D

när man tittar på deras outfits så är man själv sugen på att slänga upp sitt egna men ibland är man lite för lat för de haha :P

Robert Pattinson Crew

vi skrev källa, det var från entertainment tonight om jag inte minns fel

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack och tack :D

MissCM

sv: hehe :) vad ska du hitta på i helgen? :)

t h a i p i n n e n ♥

sv; hihi :D:D

MATILDA ROSQVIST

tusen tack! :D

Sara - Mamma till Nova

Som min då :)

Vad händer idag?

M A L I N :)

Fin bild (:

vicky <3

Har haft en liten bloggpaus, men nu är jag tillbaka igen!



Allt bra? :)

Maria - fashionstars ☆

söt bild :)

Julia

Sv; Å najs! var bor du nånstans?

Netty♥

sv' ska åka till älskling imorgon. annars vet jag inte. själv? :)

Julia

- Ok :D

Alina

Hej sötnos! Allt bra idag? =)

soofie

sv: härligt :), min dag har vart super har severat hela dan :)

sandra

ska ut på krogen ikväll annars vet jag inte :) själv då?

amandaisenberg,

sv: varsågod :)

amanda

sv: inte alls mkt sj då?? det blir nog bara att va med ngn kompis :p o kanske marknad

Lindberg - En av dom få killarna som bloggar

Tack så mycket för frågan! :)

Anna €

mysigt! :)

sandra

fin!

moa

Ikväll blir det myskväll med hemmagjord pizza och kanske en film, orkar inte göra något annat men hemmakväll är också mysigt :)♥

sofia

Nå idag ska jag iaf fara på disco me kompisar och sen så vet jag inte vad man ska göra annars då:D

Dessan

sv: Tackar! Finns många många fler bilder bland mina privata skivor :P

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

elina

helt okej faktiskt lite förkyld menmenn :D

b i e b e r f e v e r ♥

trevligt :D

Anonym

händer? :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

söt du är :)



SV; Tack så mycket! :D

ida

Mer videoinägg ! <3

' OLIVIAALM

okej okej :) svarar på kommentarer ;p

Mathilda

wey !;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: