by amanda

| Vardag
Hej sötnosar. Förlåt för den dåliga uppdateringen även idag, men slutade 4 idag. Och drog direkt hem till Filippa med Annie, åt lite och satte oss sen framför datorn för att kolla avsnitt från Idol som vi missat. Missade även idag så måste ta tag i det och kolla på det snart. När vi kollat klart drog vi hem till Wille. Där han, Tage och Micke var. Vi kollade på film och drog sen ut. Och när vi gjorde det drog jag hem för att det var så kallt ! Har ätit och svarat på komentarer. Har fortfarande några sidor kvar att svara på, så ska fortsätta med det. Bilderna från Gotland kommer inom kort. Pussar amanda <3

arkiv bild
sandra

låter bra de=)

Therese

Haft en bra dag?

sandra

okej härligt och höra:)

jodå, den har varit bra.

Hur har din dag varit?

Carolina

sv: Taack :)

Elin

sv; härligt! samma här, kramar:)

sofia

yes dusj?:D<3

Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Kallt och sol va det här med!

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: haha okej! ; D

H A N N A ★

allt är bra med mig :) med dig då^? :D

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Kikar in och önskar dig en god natt och sov gott :) <3

Josse

tack så mycket! :)

My

Vad bra :)

Jo, samma här!

ange

Varse:)

fanny

haha okejoej:D

t

:) god morgon..

jag sitter och bloggar lite just nu, sen ska jag ta en promenad i höstsolen..själv?

Ha en fortsatt bra dag..

ronja

sv. tack :) förståår dig :)

fin bild!

clara

Äsch han är typ ihop med en tjej<3

cindy

vad gött !

joo det är lite slö här med mig ^^

Josse

okej, vad vill du förresten se mer av i min blogg? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: