by amanda

| Vardag

Kvällen blev äääändrad ! Jag åkte till djurö/värmdö för att följa med när pappas flickvän skulle köpa ett kylskåp. Men när vi kom dit var det inte som vi hade förväntat oss, så vi åkte enda dit i onödan. Sen fick vi vänta på båtfärjan i 30 min och bla bla. När vi väl kom till Waxholm för att hämta våran bil stog pappa och pratade med någon kille i 20 min så det tog riktigt lång tid. Efter det åkte vi och åt på donken och nu har vi precis kommit hem. Jag ska snart tvätta bort sminket och sen gå och lägga mig. Börjar liksom 8 imorgon och slutar 4 ? Men vi hörs imorgon, bilderna kommer då också för åkte aldrig till mamma ikväll. Godnatt, sov gott :)

oldiiiiie

Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Ojdå...lät som det blev en lite dryg kväll.

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: ja men eller hur! : )

hanna

jag gillar din blogg :]

H A N N A ★

idag blir de skolfoto :O gillas absolut inte, brukar du se bra ut på skolfotona då? :D

MATILDA

Du skulle inte vilja vara jättegullig och lägga en röst på mig i en tävling på kanal5.se ? :D

Det är en tävling om sveriges nästa modebloggare och jag hade blivit så glad om du ville rösta på mig!



Länken har du här http://kanal5.se/web/guest/mode/bloggjakt



Rösta sedan på Life by Matilda och du är klar ! =)

Emma-FOTOBLOGG

Nu är jag bättre från min förkyldning och är tillbaka i bloggävrlden!:)<3

sofia

ne verkligen inte

Linäh

Jättefin blogg, gillar verkligen bilderna i headern :)



Har frågestund i min egen blogg, skulle vara roligt ifall du ställde en fråga ;)

Mäster katt

Åh. Din design var jättefin :D

Sabine

hoppas du sov gott

keela

TACK, det värmer :)

Amanda & Elin

Vad bra :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: