by amanda

| Vardag
Hello :) Jag och Filippa vaknade runt 12 igår. Gick upp, åt frukost och duschade. Gjorde oss klara och runt 3 drog vi hemifrån. Åkte till Kärrtorp och kollade på en lägenhet. Efter det gick vi hem till mig, kollade på en film jag skriver om senare. Åt middag och sen fixade vi oss lite. Drog ut och mötte Erik, vi gick till centrum och träffade Muffe. Vi gick till fattig parken, satt och snackade lite. Efter en stund kom Tage och Wille, dom drog men sen kom Tage tillbaks. En kort stund senare kom Emil. Vi drog till Bagis och träffade Matte. Och sen gick vi alla till ip, satt där och "hängde" Även Micke och Rikard kom. Runt 9 någon gång tog jag sällskap hem med dom. Jag har suttit hemma och pluggat lite, men nu ska jag göra mig i ordning för att sova. Vi hörs imorgon, pussar
snygg bild ? men min nya drömmjacka (a) 2299 kr -.-



sandra

sådär.

Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Fullt upp idag, hör jag! :)

Dolly

snygg jacka,,

Michaila

Sv. Jo mina känns jätte mycket ibland, jätte irriterande är det :/

smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. verkligen :)

men brukar inte göra så mycket :D

H A N N A ★

hihi, tack så mycket! :D

Anna med A

helt okej :)

soofie

sv: :D

sofia

Jo:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: