by amanda

| Vardag
Jag kom hem för inte så länge sen.
Har suttit och dunkat musik,
men nu ska jag gå och lägga mig.
Imorgon är det klassfoto, gillar inte sånna.
Man blir alltid så fuuuul !
Efter skolan ska jag träffa Ida älskling.
Hur som helst så har jag färgat håret, mörkbrunt :)
Vad tycker ni? :D
N

bra fråga ;) har hittat massor av fina bilder från en sida.har länkat länken i tidigare inlägg så ta en titt :)

O L I V I A T H E B E S T

varsågod :)

Jessica

Minns dig väl!

b i e b e r f e v e r ♥

jag mår jätte bra!

händer imorgon ?

själv har jag studiedag, så jag har sooovmorgon, så najs asså :D

H A N N A ★

haha, yes :D

soofie

sv: okejs :D, jodå min dag igår va super :) hur var din ?

Anna med A

Godmorgon :)

Netty♥

sv' allt bra idag? :)

moa

Idag börjar vi halv tio, grymt! Men sedan på idrotten ska vi springa sex varv på den elaka idrottsbanan....jobbigt :(

sandra

music is good"

sofia

Jo samma för mig:D

sandra

sv: idag har jag inte gjort så mycket, ska städa snart:) själv då?



fint det blev med mörkbrunt :)

Shiko

Hej!

Du minns väl att du röstade på mig i en sko tävling?

Nu har du och hundra tals andra blivit länkade som jag lovade.



Gå in här för att se alla länkningar:

http://shikos.blogg.se/2010/september/era-lankningar.html



Ha det så bra. <3

L I N A S A N D S T R Ö M

heeeeeyyy

vad händer i helgen sötis?

PUSS♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: