You make me feel happiness

| Djupt

Din beröring får mig svårt att andas.
Du grävde fram mina bästa sidor som länge legat gömda.
Utan dig skulle jag inte överleva. Du tog mitt liv tillbaka.
- Jag älskar dig

Josefine

Hejsan, nu har jag dragit igång med "Dagens blogg" Vill du vara med så är det bara till att lämna en kommentar :)



Jag ber så mycket om ursäkt om du dock inte var intresserad!

Kram, Josefine!

bella

ska plugga och senare ut med min syster och fota lite, själv? :)

sofia

Fin bild!



SV; Åh jaha.. ^^ Här blåser det och snöar, haha!

Dolly

ska på barnkalas, dudå

Linda - ndaiL

tack!

ja, jag e jättenöjd :)

ronja

fin bild :)

sofia

SV; Haha uppe i Norrland. :) Sju mil utanför Pajala ehe.. det snöade dock sådär tio minuter, nu börjar molnen lösas upp ^^

sofia

SV; haha jo, men ibland kan det vara riktigt mysigt! ^^

Netty♥

sv' ja visst var den! :)

Anonym

Sv; Jag kollar på tv :) Hur mår du idag?

bella

aha okeey :)

sandra

tack =)

L I K E S O F I E [foto]

- nej de gör du int :D

så söt :)

Linda - ndaiL

vad gör du?

cindy

tack ! du med :D

emy

Hej sötnos! Ville bara önska dig en underbar dag.



Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: