Svar på frågorna, del 1

| frågestund
mathilde!: varför började du blogga? :)
Svar: Jag började blogga för att min syster gjorde det, och jag ville vara som henne. Men då tog jag inte heller bloggandet på allvar. När jag sen började göra det var för att jag tycker om att skriva.

Anonym: oskuld lät intressant? e du de :)
Svar: Ja det är jag.


isabelle: Kan du göra fler videobloggar?
Svar: Självklart kan jag göra det.


Emma: Har du test-rök nån gång?
Svar: Ja, tyvärr.


isabelle: ♥ tror du att du kommer ha kvar din blogg när du slutar blogga?
♥ Finns det någon bloggare som inspererar dig?
Kram!
Svar: Ja jag kommer absolut ha kvar den. Som ett minne att kolla tillbaks i.
Nej ingen bloggare direkt.


EmmaLindsttttreand: om du måste välja att släng något av detta vad bli det: Mobil,dator eller kamera?
//Gillardig <3
Svar: Oj, det var otroligt svårt. Inget av de helst ! Men om jag måste välja så blir det helt klart datorn eller mobilen. Mobilen tror jag :)


Amanda Rieem: har du några syskon?
Vad går du i för klass?
Framtidsyrke?
Svar: Ja, ett riktigt syskon och ett "halv" Jag går i 8an.
Jag har inte riktigt bestämt mig där. Jag har 3 alternativ som jag funderar på. Advokat, fotograf eller något med hantverk. Men advokat är för mycket plugg för mig som inte gillar att plugga. Fotograf kommer nog mer att bli som fritidsintresse. Så hantverk är nog rimligast, vi får se :)
Beatrice Jakbobsson [foto]

sv-. mm :)

e

Tackar sötis!

m'

aw tack:)

Fanny

Kul yrke som hantverkare! :D

Isabella

bellicius

rebecka

lagt till dej nu, så skriv när du lagt

till mej!

btw,hoppas inte du är sån som tar bort

efter en dag: / isåfall, säg till näru

tar bort mej! TACK.

becca

Sv: jo det är bara fint.. Bus eller godis då? ;-)

MATILDA

Händer det något roligt till helgen ? :D

sofia

hihi jo verkligen;)

matilda

Allt bra med dig? Idol ikväll eller? ;D

Diana

sv: Åh, härligt att du tycker så! :)

Allt bra annars? :)

L I K E S O F I E [foto]

- kika på idol, själv? :)

ange

Okej, bra. <33

sandra

bra svar :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: