Jag skäms, för din skull

| Djupt

När jag kollar på dig ser jag bara avsky.
Att du en gång i tiden var min bästavän får mig att må illa.
Hur blev du så förändrad ? Jag behöver inte fråga, tro mig, jag vet.
Jag tycker synd om dig. Du är sorglig. Hur du gav upp allting för en person.
Det kommer inte hålla föralltid, du kommer bli ensam en dag.
Då kan jag lova dig, jag finns fan inte kvar för dig.
Du svek mig, lämnade mig i sticket.
Att ta tillbaka dig skulle vara som rent självmord.
Du får mig må dåligt, du är inte längre dig själv, lillasyster.

MatWraken!

samma här! :D

Anna med A

ja (:

H A N N A ★

haha, aa :/ händer imorn då? :D

MatWraken!

ja, vad har du för dig? :D

w :)

gjort idaG? :)

Therese

Mm:)

L I K E S O F I E [foto]

- nej javet..

nej verkligen inte, har gråtit hela kvällen för de blev så fult!! :(

Matilda Sandén

Ååh vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)



Kram =)

sandra

inga problem :)

det kan faktiskt vara skönt och prata med någon utomstående ibland :)

o l i v i a t h e b e s t

härligt :D jarå det är bra :)

tack sötnos ! (:

soofie

sv: yaack :), jo jag är lite orolig för de xD, det är 30 personer som vill komma -.-

N

tack :D

Viktorias dagbok

hoppas du får en bra dag idag :)

e

Tack för din kommentar, jag kan förlåta honom. Har varit arg redan.. men så ledsen

Dolly

usch, de där låter inte ett dugg kul :(



krama om*

toves träningsblogg

svaret på din fråga: http://tovestraningsblogg.blogg.se/2010/october/vad-jag-tranar.html

elin

Tack!



Va hemsk text :O

Netty♥

sv' göra i helgen då? :D

mathilda

vad gör du idag? :)

cindy

haha jaa ? märket är från Shepherd ;D

M A L I N :)

Hihih jaa :D



den texten låter inte så bra :(

Z

okey skoj ;)

nja skolan o sedan varit med min kille :)

ronja

sv: aa :)

ronja

sv: tack :)

ronja

sv: tack (igen) :D

c

Jodå det rullar på. Sj?<3

Anna is the shit!

allt bra? :D

C E C I L I A ♥

Sv; Ja, jag tror nog att det blir en av dom! :D



Sen den första och den svarta klänning ;) ♥



Det är Matilda du skrev om va?





Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: