Jag är beredd för din skull

| Djupt


Vi kommer att bråka. Vi kommer inte alltid vara överrens. Vi kommer tycka olika om saker. Men det är viktigt att bearbeta och försöka lösa det här. Det kommer vara svårt, jobbigt och plågsamt. Men i slutändan kommer allt vara bra. Vi kommer fälla tårar, vi kommer tycka att allt är skit. Men när vi är färdiga så är det lycka vi kommer känna. Jag är beredd att gå igenom det här för dig, jag är beredd att offra för att få det att fungera. Jag gör det här för din skull. För du är den vackraste jag någonsin skådat.

QN

sv: nej men tack :D allt bra?

clara

DU JA!

soofie

sv: härligt :) jodå de är super :)

L I K E S O F I E [foto]

- åh tack! :D

m'

Nu ska jag partaja, vad ska du göra:)?

Anna med A

allt bra idag? :)

Linn :)

hihi jodå :)

cindy

hihi tack :D

Linda - ndaiL

sant!

ronja

sv: tack :)

fin bild!

Felicia

jätte fin blogg! allt bra med dig? :)

♫♪ Sandra T

ha en fin lördag (:

Anna is the shit!

lite saker som hänt! :/

kraam allt bra idag?

C E C I L I A ♥

Vem handlar texten om? :P ♥

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

E M A . W O R L D

Ja :) planer för ikv?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: