Gotland del 3.

| Resor










u name it

okej :) jag var och handla med en kompis och snart kommer en annan liten filur över en stund^^



fast blev inte att jag köpte en :( vill ha en varm xD

Dolly

ser ut som gamla stan i sthlm

ange

Tackk, händer ikv? <33

Fanny

Svar: Så lite så :D Nu vet du det i alla fall :D

Sara

Vad tycker du om min nya design och header som min snälla bästavän gjort? ;D <3. Ps. super fin header :D



Kram

N

göra ikv?:)

ronja

fina bilder!

matwraken

sv: himmlen är oskyldigt blå:D



Skit vad fint gotland verkar vara, ett måste att fara dit innan jag dör:D

sofia

jepp:D göra ikv?:D

ebbas dagbok

Vad gör du ? :D

C E C I L I A ♥

Galet fina bilder! ♥



När var ni på Gotland? :O

MADDES

På sista tiden har kommentarerna kommit lite i skymundan då jag haft mycket i skolan. Nu ska jag försöka igen då jag tycker det är grymt kul! Hoppas du har en fin lördag :)



vilka fina bilder.

sofia

härligt:) jo det är bra här:

mathilda

åh tackar så myculet :D

toves träningsblogg

det vet du nog bäst

Viktoria♥

ååh vad roligt :)

vad hittar du på nu då?

u name it

jag fatta inte själv vad jag menade hahahah xD

nina

där har jag också varit, skitfint där! (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: