Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
Den 19-årige Alice återvänder till det märkliga Underlandet, en plats som hon besökte redan som barn men inte har något minne av. I en värld som inte liknar någonting annat, beger sig Alice ut på ett farofyllt uppdrag för att rädda landet från den ondskefulla Röda Drottningen.

tryck här för att se trailern.

Jag tycker att filmen är ganska bra. Det var mycket skratt. En hel del överdrivna saker man inte kunde hålla sig för. Så jag satt och skrattade helt för mig själv :) Nej men den är rolig och bra, så jag skulle kunna rekomendera den.

bild lånad från google

mathilde!

asså.. vi har som varit tillsammans seriöst i 3 dagar.

men vi har ''hållt på'' i 1½ månad, om du förstår va ja mena :)

D O L L Y

vill se den filmen

mathilde!

jaahaja!:)

Sara

nej kylan är bara i vägen :s man måste gå till skolan för att man inte kan köra moped, det är kallt ute och man klär på sig och då börjar man svettas :s .. hohho!



jo det är nog bra med mig också! :)

LINDAVIOLA!

sv; Oh! Jag hade aldrig överlevt!

sandra

ja:)



har inte kollat på den där filmen ännu men det är bara för att jag inte tycker om orginalfilmen heller :P

Fanny

Mamma lovade att hon skulle köpa den filmen till mig men hon har inte gjort det än ^^

sandra

haha okej, den är jätte skum tycker jag:P

Fanny

Svar: Jag har aldrig sätt den ;)

Amanda Rieem

denna film är bra! :D

D O L L Y

ska ba mannen ladda ned den

L I K E S O F I E [foto]

- nu ska jag sova, natti :)

LINDAVIOLA!

sv; alla behöver ;).

ELLA GRÖN

jag ska till mamma i stan imorgon och vara hundvakt och ska även vara där i början av lovet, så jag har packat till det:)

tack så mycket!:)

ELLA GRÖN

du får krya på dig btw!

Giz

jag såg filmen på bio i 3d, det var ask coolt:D

D

har sett den :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: