diss,diss,diss

| hiss/diss

* Personer som skriker efter uppmärksamhet

Så otroligt pinsamt, patetiskt och allmänt idiotiskt. Jag menar, dom skäms ju inte över det så jag är tvugen att göra det åt dom. Pinsamt är helt enkelt bara förnamnet.

* Skitsnack
Senast för bara några dagar sen snackade en person skit om mig, och vad f*n är det som är så svårt med att komma fram och säga det ? Vad tjänar du på att gå runt och säga det till andra istället för att själv komma fram? Jag får ju endå reda på det i slutändan. Var modig, stå på dig själv och dina åsikter så kommer du mycket längre här i livet, det lovar jag dig.

bild lånad från google
Dolly

va gör du ikväll

trolla

samma <3

sofia

streetdans:D

Therese

Lyssnar på musik. Dd?:)

Fanny

Svar: Det kan jag göra :) Vilken mejl ska jag skicka till? :)

cindy

hehe jodå, fick hjälp och det gick bra ;)

sandra

hehe jag förstår det :P

tackar :)



bra dissar!

Ange

Bara bra, det dissar jag också. Håller verkligen med. <3

FowZie

sv; jo men det må jag säga att det är (a'

Fanny

Svar: Jag har skickat nu :) (Jag tog bort din kommentar)

ELLA GRÖN

jaha okej;)

Viktorias dagbok

ja en varm dusch är det bästa som finns =) hittar du på nu då?

emma

jätte fin blogg du har verkligen :D

headern är grym!

jojjo

det är så himla dåligt av dom som går och snackar bakom ens rygg.. =/

Fanny

Svar: Så lite så :D

ELLA GRÖN

tack så mycket!:)

Viktorias dagbok

okej mysigt :) jag tittar på House just nu :)

soofie

sv: usch "/, vad händer resten av veckan dåe ?:)

L I K E S O F I E [foto]

- okej, nja ingenting.

Ange

Särskillt den första. har många sånna i min klass.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: