det hugger & spänner

| Djupt

smärtan jag känner, kommer den någonsin att försvinna ? jag vill inte uppleva den längre. det hugger och spänner i hela mig. jag känner känslan dygnet runt. från topp till tå, det är obeskrivligt. jag är rädd, men jag vet inte vad jag är rädd för. jag orkar inte längre, det tynger så hårt. jag vill kämpa, men jag orkar inte. jag vill vara stark, och det är vad jag är. jag kommer ta en dag i taget. jag ska göra mitt bästa för jag vet att jag kommer att klara mig.
vad jag än gör.

foto: amanda (jag)

Viktorias dagbok

hur mår du idag då? :)

Ellen.

finns ALLTID här ! <3

L I K E S O F I E [foto]

- okej xd

Amanda

Sv: Vad är det du inte tycker? Glömde vad jag skrev (förlåt)...

kram, det blir bättre <3 (ditt inlägg)

Z

japp hehe ;)

gjort idag? :)

Maria - fashionstars ☆

jobbigt att du känner så!

Lanah

Sv: Vad gör du annars då? :)

Kan du vara snäll och rösta på mig? Står i mitt inlägg hur :)

Anna med A

ser du på robinson? :)

ELLA GRÖN

härligt! jodå, fäörutom att jag har sjukt ont i halsen så är det bra med mig!:)

Elin

älskling ! finns alltid för dig ! vi pratar imorgon älskar dig världens finaste! <3

soofie

sv: tv och fixar tills imorgon :) du själv?

Therese

Det var bra:)

EMELIE

nejemn urs! inte kul om man har sånna känslor inte! :(♥ ♥

sandra

okej det låter bra :)

tackar hihi.

Btw finns om du behlver prata

Viktorias dagbok

okej vad skönt att höra :) jo tack jag mår också jätte bra :)

ronja

fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: