by amanda

| Vardag

Förlåt för den dåliga uppdateringen men har verkligen varit upptagen hela tiden. Igår hade vi ju studiedag så jag och Filippa låg och slappa halva dagen. Runt 15 om jag får chansa vilt kom Ida till oss. Vi drog ut och åkte till Kärrtorp. Träffade Hanna en snabbis och när hon sen drog åkte vi till Hammarbyhöjden. Köpte lite godis och sen vidare till Slussen för att äta lite på donken. Efter det åkte vi hem till mig, chillade och kollade lite på tv. Någon gång runt 7 drog vi till Bagis för att möta en kille men det tog en tag innan han kom så vi gick tillbaks till mig för att hämta lite varmare kläder. Där mötte vi även Emil, Erik, Rikard och Josef. De följde oss till Filippa och sen drog alla förutom Erik. Påväg mot Bagis centrum igen mötte vi Muffe. Vi träffade killen en snabbis och åkte sen till Kärrtorp. Satte oss och hängde vid ett dagis och sen kom Matte, syrrans pojkvän förbi. Så jag och Filippa som frös satte oss i hans bil och åkte runt lite. Vid halv 11 blev vi hemskjussade. Då åt vi middag, kollade på en Irene Huss film och gick sen och la oss.

Idag ska vi träffa Ida och Elin. Jag är inte helt 100 på vad vi ska göra, men jag sover hemma ikväll så lovar att blogga så fort jag kommer hem. Eller redan innan om jag har tillfälle. Här kommer lite bilder från senaste dagar, pussar amanda <3

jag, natou och filippa lagade mat i fredags :D



HAHA snygg ;)

A D E L I N A

hej sötnos är allt bra med dig idag? =)

Netty♥

sv' med mig är det toppen :D

vicky <3

All good? :)

cindy

Hejsan ! välkommen till min nya blogg http://ladybui.blogg.se

fortsatt följa mig där !:D

emelie

haft en bra helg hitills då?

Emodia

snygg header har du ! :D

Emma

Hej!

Jag kommer nu ta en bloggpaus i 1månad.

Jag kommer tillbaka i slutet av denna månaden.

Ha det bra så hörs vi om några veckor!!!

MVH

Emma

trolla

hej fin blogg!

Anonym

vad hade ni i pasta-salladen/ hur gjorde ni den? Såg jätte gott ut!:)

m'

Tycks om videon:)?

/matilda

Therese

Bara bra:D

Vendela Klangö

sv: varse + tack :)

soofie

sv: åh vattenpipa är skir kul :), jag har shoppat :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: