by amanda

| Vardag

Hallå på er där ute, eller hemma kanske ? :D
Jag har precis kommit hem och sitter och lyssnar på musik, och just nu spelas Eminem ! Som jag berättade i videoinlägget tidigare idag så drog jag och Hanna ut för att träffa Emil, Matte och Rikard. Efter en liten stund kom Filippa, Elin, Muffe och Wille. Det blev lite bråk så Emil, Matte och Rikard drog. Vi stog bara och pratade innan Elin också gick. Vi andra stog i centrum och väntade på Yosra och hennes syster Olfa. När de kommit chillade vi med de ett tag innan jag, Wille och Filippa gick hem till Wille. Kollade lite på film och sen kom Elin. Även Muffe kom ett tag senare. När filmen var slut gick Muffe medans vi andra stannade kvar. Lyssnade på musik, brottades lite och så. Mycket skratt ikväll ! Vi drog ut senare och träffade Hanna och hennes kompis Natti. Stog och snackade med dom innan jag, Hanna och Natti gick hem till mig. De hämtade Hannas väska och sen gick dom. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, kolla på någon film eller så. Men vi hörs senare. Puss&Kram

L I K E S O F I E [foto]

- du sa väl nånting om att du såg ut som en mupp XD

men de tyckte inte jag XD

Viktorias dagbok

vad skönt att höra :) jo tack det är bara bra med mig också :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej :D

Jag ska snart sova :)

Therese

Jadå,vet inte men jag hoppas. Jag vill resa till Kina:)

H A N N A ★

hahah, yes :D

ELLA GRÖN

jag bor i den lilla staden Härnösand, men har min mamma bor inne i stan och pappa bor lite utanför på landet, och där befinner jag mig mesta delen av mitt liv just nu;)

Therese

Mina föreldrar blir tokiga varje gång jag pratar om Kina eller pratar på kinensiska. Jag får inte röra min pengar på kontot,dem ska sparars till körkort:P

ELLA GRÖN

jodå, det ligger ungefär vid sunsvall/timrå om du vet vart det ligger?:) jaha, vad kul!

Therese

Ja,för jag tjatar ofta om Asien och om mina brevvänner. Jag kan bara några ord på kinesika:)

JOSEFIN GARD

hejsan fin blogg :)

Maja

Allt bra med dig? :)

ronja

sv: haha :)

vi bor i finland&har alltid gjort det ;) fast jag tänker flytta till sverige sedan, vill inte bo i finland. hatar finska.

ronja

fin bild :)

Anna med A

jga ska ut och gå :)

H A N N A ★

yepp :) hahah :D

E M A . W O R L D - VINN EN DESIGN

allt bra? :}

EMELIE

haha okej? :o fiiiiiiiiiiin bild :D♥:D♥

bella

vissa tycker annat

Dolly

krama

Sofia

SV; Tack!

Har det hänt något skoj ihelg? ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: