by amanda

| Vardag
Hallå hallå :D
Jag kom precis hem, och jag hatar regnet ! Det är så kallt ute så bara av att kolla ut genom fönstret får mig att vilja försvinna ner genom golvet :O Hur som helst så har jag varit med Ida idag. Vi möttes i gullmarsplan och åkte sen till Gamla stan för att fika. Vi satt där ganska länge och bara pratade innan vi åkte till Kärrtorp. Skulle ha träffat några men orkade inte vänta och hann inte vara med dom så länge så vi sket i det. Ida åkte hem och jag kom som sagt hem för en stund sen. Ska snart äta middag och sen plugga galet till So-provet imorgon. Kan redan allt för en g nivå men skulle vilja ha i högre. Men vi får se, är alldeles för skoltrött. Men om några veckor är det väl lov ? Jaja, slut pratat. Skriv till mig när du ser det här Svante.
Puss&Kram, bilder kommer senare ikväll.
ronja

du är så söt!

Dolly

haha tycker du ;)

soofie

sv: yes :)

Vendela Klangö

sv: aa ;) bra . själv då?

ange

har du både en system och en digital? <3

C E C I L I A ♥

Sv; Du kan skicka till min mail, [email protected] :)



puss ♥c

C E C I L I A ♥

Sv; Åh tack världens sötaste :D ♥



Hoppas på att det här går bra nu :)

M A L I N :)

jaa men som tur var va vi inne :D

Prettyjunkie

va mysigt med fika i gamla stan :D

ange

OKey :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: