by amanda

| Vardag



Helt sjukt tråkigt det är att sitta hemma en hel dag och inte göra någonting. Jag får ju inte gå ut, och mamma är inte hemma så jag sitter här helt ensam. Jag har precis kollat på film, Alice i Underlandet. Den var ganska bra, skriver om den senare. Men bara för att fördriva tiden lite så ska jag hoppa in i duschen och sen köra på en hårinpackning. Puss på er <3

ange

Okej, sööt due! <33

FlizanLizan

sv: najs, yes ;)

A D E L I N A

sv: ja verkligen! :D

Regina

Jamen ;D

Isabell Eriksson

jätte fin header! blir kär i den när jag ser den :)

maisah

sv :varse , okej :)

ange

Tack för frågan, kommer du på ngt mer så är det bara att fråga igen tackk <33

mathilda

fin blogg =) kramis

Anna med A

den ska jag lyssna på :)

Anna hjärta Bajen

Mår så sjukt bra just nu :)

vad gör du? PUSSAR <3

L I K E S O F I E [foto]

- så lite så, okej ^^

mathilda

jag går sista året nu , ett halvår kvar så vet inte om det är så bra att byta skola dock (a)

Nauw ! <3

LINDAVIOLA!

sv; :).

A D E L I N A

sv: ajdå, varför inte det?

Anna hjärta Bajen

JA BAJEN VANN IGÅR OCH JAG VAR DÄR! :D NU ÄR VI I FUCKING FINAAAL! okejokej :) nej inget pappa kom nyss ska väl äta sjukt hungrig! puss

mathilde!

allt är bara bra :)

Annie

Jag tycker inte om den nya alice i underlandet,

jag tycker att den är lite läskig...

ronja

sv: tack :)

fina bilder!

madde&stina

fin blogg!

haft en bra dag?

kram

mathilde!

jadå:d

Anna med A

den är helt okej :)

A D E L I N A

sv: jaha =)

ange

Tackk <33

Anna hjärta Bajen

I know haha :'D

händer ikväll? gör det sen sötnos puss

Netty♥

sv' ja grattis till henne:)

Anonym

är också trött..

LINDAVIOLA!

sv; JAdå :). Själv?

rebecka

hej! fin blogg :d

& vi har samma kamera :D

hihi.

följa varandra via bloglovin?:)

madde&stina

sv; jodå, min har varit bra :)

sandra

nej =)

Anna hjärta Bajen

Träffa brudarna :D puss <3

Netty♥

sv' vad gör du då?:)

Anna med A

visst är han :)

ronja

sv: tack :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: