by amanda

| Vardag

Grattis till mig på namnsdagen

En otroligt skön dag idag. Som jag redan berättat så hade jag utvecklingssamtal idag. Klockan 10, så pappa kom och hämtade mihg strax innan. När vi var färdiga satt jag och väntade på Hanna en liten stund. Och när hon också var klar åkte vi in till Skanstull. Åt lite på donken och åkte sen hem till mig. Nu har vi suttit här hemma en stund och dunkat musik, tänkte äta lite strax och sen plugga till spanska provet imorgon. Men vi hörs senare, puss&kram

Amanda

fin bild! ;)

sv: herregud, skojar du med mig eller??

Den är verkliigen (med många ii) superduper bra!

Otrolig känsla för poesi, kallar jag det!

kram!

QN

vad: vad har du gjort idag då :)

C E C I L I A ♥

Sv; Ja, men med vem liksom? Kanske ska fråga pappa ! :D Förstår det!



Ja, jag funderar på det och det kommer nog bli en :) ♥

Dolly

ur welcome ;)

carro

fin blogg :)

Linda - ndaiL

Hej!

Allt bra idag? :)

maisah

sv : thihi , okej :)

L I K E S O F I E [foto]

- taaaaaaaaack :D

w :)

okei, lyssnar på musik :)

SHMS - Sarah ;)



vad gör du? :)

Kram Http://shms.blogg.se

sandra

grattis!

ronja

haha, snygg bild ;)

Fanny

Svar: Har du haft en bra dag? :)

H A N N A ★

träning å kompisar haha .D

Regina

Grattis på namnsdagen för det första! ;D



Kolla gärna in min blogg och hjälp mej välja vilka hörlurar jag ska köpa! ;D

angelica

sv okej vad härligt! :)

Netty♥

sv' ja visst var den :D

sandra

okej, vad dåligt :O

clara

Hihi :)

ylva

Sv: nu är du tillagd ;)

säg till när du har lagt till mig :)

C E C I L I A ♥

Sv; Alltså, jag vill åka det där ni gjorde! Ska fråga pappa om vi kan åka :P ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: