by amanda

| New in, Vardag


Förlåt för att jag aldrig bloggade mer igår kväll, och förlåt för att jag inte bloggade imorse. Men jag har faktiskt andledningar (a) Igår så var jag ju med Emil och kände att det inte var passande att sitta framför datorn då. Vi gjorde inget speciellt. Var hemma hos mig, pratade en hel del och ah .. Jag rensade lite i mitt rum medans han la något pussel ? Så väntade han på mig medans jag åt och sen drog vi ut. Han gick hem och åt medans jag träffade Jair. Vi gick till en park och satt där en stund innan vi drog till Elin för att hämta henne. Vi 3 tog sällskap tillbaks till Kärrtorp och sen drog dom. Jag mötte Emil och efter en stund kom även Rikard. Vi gick hem till Rikard. Hemma hos honom tog vi det bara lugnt, kolla lite på tv och så. Jag kom hem runt 11 och då satt jag framför datorn en liten stund innnan jag gick och la mig.

Imorse blev jag väckt halv 11. Hoppade direkt in i duschen, klädde på mig, fönade och plattade håret. Åt frukost och sminkade mig. Och sen bar det av till Farsta centrum med familjen. Vi alla skulle köpa jeans, men bara jag och pappsen fick med oss hem. Jag köpte även en mascara. Hur som helst kom vi hem för en liten stund sen. Klockan 15 så ska vi åka skyview. Fan vad kul men fan så högt :O Kommer få svindel och dö .. Kameran är i allafall fulladdad så ska försöka ta massor av bilder innan jag får svindel ! Efter det ska jag träffa tjejerna, Filippa, Elin, Hanna och Annie. Vi får se om det blir tjejmiddag. Jag ska i allafall vara med dom. Jag vet inte om vi ska sova, men jag kanske inte kan blogga så mycket mer idag så ni vet det. Men nu ska jag dra, vi hörs senare. Pussar amanda <3

mina inköp, mascara och crocker jeans.