by amanda

| Vardag
Fredag idag, fan så skönt ! Slutade någon gång runt 2 tror jag. Stog och väntade på en otroligt snabb Emil. När han kom efter typ såhär en timme så tog vi sällskap hem med Elin. Jag och Emil gick hem till mig. Jag sprang runt och letade efter pengar och sen mötte vi Elin igen för att hämta pengar. Nu är vi hemma hos mig igen och skulle bara slänga in ett snabbt inlägg. Bilden är från imorse, föfan för snö i oktober !

 
ronja

du har skrivit 'regn i oktober', menar inte du snö? :D

angelica

sv ja verkligen! :)

e

Okej härligt! Jodå det funka väl:)

w :)

okei :)

kom just hem typ!

B R O W N S U G A R

Usch för snö!

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

Erika

Regn i oktober är väll ingen nyhet? :P Men du menade förmodligen snö, lr? :)



sv:Jadå, det hade jag!

Kimiya

kopiering inte tillåten, man kan ju ändå kopiera :d

fanny

haha jajemen., Hitta på i helgen då ?

Felicia

härligt, jo mycket bra faktiskt :)

jojjo

jag tycker med att det är för tidigt för snö!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: