by amanda

| New in, Vardag
Hej på er, denna dag har varit.. underhållande. Efter skolan åkte jag och Yosra till globen för att kolla på ett par jeans åt mig. Men de fanns inte så vi kollade runt i andra affärer istället. Vi testade skor, drev runt och ah.. Jag hittade en jacka, som kommer att bli min vinterjacka fast den är väldigt tunn. Men jag får ha något varm under för jag hitter inget annat.. Efter vi köpt den åkte vi till Kärrtorp. Gick till Fyren parken och så kom Elin, Filippa, Leo och Muffe dit. Vi gjorde inget speciellt innan vi gick till centrum och träffade Andreito. Efter en stund gick jag och Yosra. Hon drog hem och jag gick och mötte Annie. Stog och snackade med henne en stund innan jag gick hem. Åt middag och nu sitter jag framför datorn och lyssnar på musik. Bilder från idag kommer nog senare idag, men här är jackan. Vad tycker ni? :)