Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
Jag som tyckte det var lite konstigt att du pussade dina tjejkompisar på ALLA bilder, men du pussar tydligen dina killkompisar också -.-
Svar: Kan du vara snäll och skriva namn? Stå för vad du tycker :)
Vad är det konstiga ? Det är mina vänner. Och nej, inte ens nära alla.





tyvärr så hittar jag inga fler ..
Netty♥

sv' jadå :)

Anonym

taaack' :)

angelica

sv så lite så :)



jättefin bild på dig och killen!

Netty♥

sv' stor hiss!:D

w :)

oki, inte mycket alls just nu faktiskt;d

Nora :)

Hejsan! Jag har frågestund på min blogg jag undrar om du skulle kunna ställa någon fråga / några frågor. vore super snällt! :)

Netty♥

sv' usch vad man kan va uttråkad :(

clara

Hihi:)

D A N I E L A ♥

- vad hittar du på idag?:)

soofie

sv: inte så här:), på msn elr nått i såna fall :)

clara

Jag med!:D

ronja

sv: tack :)

jag tkr att det är söta bilder!

Anonym

vad ska du göraa :)?

soofie

sv: nej :), skriv så tar jag bort inlägget sen :D

clara

Försöker få ihop kvällen, sj?:)

clara

Jag ska iväg och kolla film mer eller mindre hela nattenmed massa folk,:)

D O L L Y

inget speciellt, hos dig då gumman ?

emelie

MYS!

ida

jag älskar dig bästavän! ta inte åt dig. bara avundsjuka. du gör vad fan du vill, när fan du vill, med vem fan du vill! du är bäst!!! love love love you <3

Giz

dem flesta tonåringar pussar sina tjejkompisar på munnen nu mera....

elin

haha, fan man hatar anonyma kommentarer.. de är så töntigt!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: