Nydesignat

| gästblogg

Tja alla Amandas läsare! Jag [Fanny] har nu designat den hära bruttans blogg. Hon vill ha nytt och fräscht och det fixade jag åt henne ;) Om ni vill ha en ny design eller ha hjälp med något, kika då in på min blogg! Och om du är fotointresserad, varför inte följa mig med bloglovin?

HTTP://FAANNYS.BLOGG.SE

Linn :)

den är bäst :D

N

snälla, kan du rösta på black jack till årets häst 2010? skulle betyda mycket, kram på dig! :)

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=272057

Emmalindstrand

fin design!

Sara - Only me

svar. tack sötnos va gullig du är <3

Emma-FOTOBLOGG

Jo,nu ska jag vara här i all framtid!;D <3

E M A . W O R L D - foto&design

okej :D jorå det är super bra med mig :D

matilda

jodå med mig är det skitbra !:)

linnea nordin

Hej åh tack! :D fast nää ! din är finare :o

kollar på solsidan :)

Sara - Only me

sv. hihi :d

hur är d med dig snygging?

M

just nu så målar jag lite, själv ?:)

linnea nordin

hiih okej :) bara bra! sj ? :)

Linda - ndaiL

vad gör du ikväll? :)

Amanda Rieem

va tycker du om rolling stonestishor?

my elfstrand

jag ser inte designen? :)

linda

okej! Samma :)

oj vad fin din blogg blev :O <3

Linda - ndaiL

vad gör du ikväll? :)

eemmapeemma

snyggt det blev !

M

vet inte riktigt än ska precis börja, har du något förslag ?:)

Julia

Sv:Tack :)



btw:Fin blogg,fint gjort på hennes design !:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: