jag vill inte vara kvar här

| Djupt

Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag vill bara bort härifrån.
Bort från den här skiten.
Tårarna rinner, när ska det ta slut?
Jag orkar inte längre. Jag vill inte mer.
Har jag inte redan stått ut med tillräckligt ?
Jag önskar jag fick slippa det här.
Jag mår så sjukt dåligt.
Min mur, mitt försvar som jag byggt på i flera år.
Som jag alltid kämpat med, som jag byggt på och byggt på.
Du fick flera år av arbete att rasa på 10 minuter.
Jag skriker, men det kommer inget ljud.
Jag gråter, men ingen ser mina tårar.
Jag ropar på hjälp, men ingen hör mig.
Jag vill bara lägga mig ner och sjunka genom golvet.
Jag vill aldrig mer vara med om det här igen.
Smärtan är obeskrivlig.
Jag hittar inga ord.

L I K E S O F I E [foto]

- okej, gråter utan anledning, vet inte varför :(

J I L L I Z

sv: hehe :D<3

L I K E S O F I E [foto]

- ah okej.. jag vet nog :(

åh nej varför de? :(

amanda

finfin blogg:)

sandra

mm :P

finns om du behöver prata ♥

amanda

vsg&tack! allt bra med dig?=)

L I K E S O F I E [foto]

- asså de gamla vanliga.. min kompis och jag gled ifrån varandra men nu pratar vi igen, men ingenting är som vanligt, vafan har jag gjort för fel.. seriöst jag pallar det inte, hon va min allra bästavän.. men nu är vi väl inte ens bästavänner längre, känns inte som så..

vill du berätta varför du är ledsen? <3

sandra

så lite så..

PJOHANNAS

»SVAR: Jag ska sova nu, så godnatt!

sandra

tack (:

amanda

ajdå hoppas det blir bättre :/



jo det är bara bra me mig faktiskt!

wilmaaa

visst!



vad gör du?:)

sandra

vad gör du då?

L I K E S O F I E [foto]

- Har sagt det till henne, men fan ingenting händer :(

aha okej, men visst! <3

D O L L Y

kramade om dig :)

C E C I L I A ♥

Alltså, vafan är det med den där snubben egentligen?

Vad fan menar han med att han inte gillar dig längre för nu vet han vem "du egentligen är".? Vi ska fan ta ett snack sen för man förstår nästan ingenting över datorn. Blir så jävla lack på det här ! Du ska inte må dåligt över något han har gjort för det är han som ska må skit över vad han gjort mot dig. Ljuger gör han ju också, tönt som inte visar ärlighet heller...

C E C I L I A ♥

Vadå du förstörde ? Du får inte tro att allt det här är ditt fel för det är det verkligen inte amanda. Det var han som gjorde fel, fast även rätt för han ska inte leka med dina känslor så det är lika bra att säga det med en gång. Men att hålla på och ljuga, och visa oärlighet från första början så är det bara tack och hej. Falska människor ska inte finnas i ditt liv, dom har inget där att göra och det vet du lika mycket som jag gör. ♥

wilmaaa

samma:)

wilmaaa

visst:)!



gjort ikv?

J I L L I Z

sv: aww tack så jätte mycket :D<3

Evelina

fina bilder =)

C E C I L I A ♥

Sv; Jo, det förstår jag, absolut... ♥

Kärleken är riktigt svår, den finns för alla men den kan också krossa mångas hjärtan! Usch...<3

JonaZ

RING 118118 DE HJÄLPER DIG

eller ring 08320100



MATILDA

fin du är tjejen :)

idacenterlid

gumman vill inte att du ska må dåligt . då mår ju jag dåligt! när du inte orkar, ska jag orka för 2! finns alltid för dig. vi båda har det lite jobbigt nu. jag älskar dig till 100% och viker aldrig av din sida. puss på dig min solstråle!

Tova

amanda, du är sjukt söt, fortsätt bara kämpa!

Hanna

är du glad, så är jag glad.

är du ledsen så är jag ledsen.

faller du, faller inte jag. utan jag står där med min starkaste sida och tar emot dig.

amanda, jag finns alltid för dig.

allt kommer bli bra. de lovar jag dig.

jag älskar dig!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: