Gotland del 5.

| Resor









Sabine

gotland <3

Linn :)

tackar! :)

juliaericson

tack! :)

vad gör du?

sandra

härliga bilder :)

guevacci

härligt, jo det bra men ja ska försöka sova tidit så man är pigg imorgon när ja ska göra svenska b nationella provet, så godnatt ^^



tack :D

Anna is the shit!

funkar. planer för dagen?

ronja

sv: jag med :s

fina bilder!

hahah, yes :D ähnder idag då? :D

ange

Okeeej :D

Netty♥

sv' haha jadå (:

L I K E S O F I E [foto]

- okej, sitter på lektion! ^^

oliviathebest

tack detsamma :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: