Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Ett gäng tonåringar i förorten har en sak gemensamt: de jagas alla av Freddy krueger, en förfärligt vanskapt mördare som jagar dem i deras drömmar. Så länge de håller sig vakna, så kan de skydda varandra... men när de sover finns det ingenstans att fly.

tryck här för att se trailern.

Jag tycker att filmen är grym ! Jag gillar egentligen inte skräckisar, men hade inget val igår .. Men jag ångrar mig inte. Den är verkligen värd att se om jag får säga det själv. Fast jag små ogillar slutet. Om ni tittar på den kanske ni förstår varför. Mer tänker jag inte säga :)

bild lånad från google

FlizanLizan

sv: händer i morgon då eller idag eller vad man ska säga haha? :P

Linn :)

hihi jaa, ;d

my elfstrand

tack sötis!

hmm..torsdag? <3

smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

khatere

va med i veckans blogg

säg bara att du e med

om du vinner så lägger jag dig på bloglovin

klicka här om du vill vara med

http://khatereh.webblogg.se/2010/november/veckans-blogg.html#comment

e

haha:)

Kristin jonsson

Hejsan kika in på min blogg och var med i tävlingar :D

Sara - Only me

okej .D

hoppas du får en toppen dag<3

D O L L Y

tack baby



lagt till dig nu

linda

haha visst :P

mathilda

hej! fin blogg! :D

allt bra denna söndag? :)

E M A . W O R L D - foto&design

Thanks! :) Allt bra med dig idag?

sofia

joo dusj?:D

Emma-FOTOBLOGG

haha,japp!:D

e

ja men verkligen ! de blir så dumt, och man känner sig som värsta stalkern :o

den dära filmen är hemsk ! haha :o

elinochamanda

sv: låter bra :D Här är det med bra =)

Becca

sv: hihi okej :D

Allt bra idag? ska du fira farsdag? =)

sandra

okeej:)



vad fin din nya design blev:D

ange

Nice design <3

miss P E

Hemska film säger jag bara!

Emma-FOTOBLOGG

Tack!:)<3

Allt bra?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: