by amanda/dagens outfit

| Vardag

Godmorgon :) Jag gick upp för 20 minuter sen, så just nu sitter jag och äter frukost. Vi börjar klockan 08.20 så det blir bra, ska ta sällskap med Hanna. Längesen jag träffade henne .. "/ Inatt sov jag verkligen dåligt. Precis som jag visste att jag skulle göra -.- Jag kände det på mig. Låg och vred och vände på mig, det var för varmt och sen för kallt o.s.v Suck ! Plus att det är såååå kallt ute. Menmen, vi hörs senare idag. Pussar <3

linne från bikbok.
kofta från ginatricot.
jeans från crocker, jc.

soofie

sv: härliigt :)

Beatrice Jakobsson (foto)

snyggt! :)

ida

tack gumman. du är bäst! jag älskar dig <3

N

sv: jaa :)

ställa fråga i min frågestund? :)

- M a r i a

snygg outfit:)

u name it

SV: Tack! Haft en bra helg?

fanny

jhihi:)

Viktoria♥

hur mår du idag sötnos? :)

L I K E S O F I E [foto]

- Tack :)

okej, jag sitter här och tråkar :)

♫♪ Sandra T

mysig outfit (:

ronja

fint :)

HANNA

tack :) Härligt!



Ska vi följa varann med bloglovin? :)

clara

Hihi ja:)

Emma Olofsson [FOTO]

Tack så jätte mycket!:D <3

sandra

jo :)

fin kofta! :)

sofia

hihi, du hade själv mysigt outfit !:D

Linda - ndaiL

koftan ser mysig ut!

tovesegnablogg.blogg.se

OKej vad bra, samma här :)

lisen

sv: aha kul :) jag kollar runt på fb :P

Dennis

sv; :)

vilken film såg du? :D

D A N I E L A ♥

- tack:) allt bra med dig?

ange

Jaa ;D

erika

svar: Varsågod!

ELLA GRÖN

haha jadå;D

GUEVACCI

oki, blev middag, fika osv för min del ^^ sorry för sent svar :P hur var din första dag i veckan annars?:)

Sabine

fint!!

j'l

sötblogg!

allt bra? :)

Dilin

:D



hittat på idag :)?

Amanda Hjelm

har lika kofta och heter också amanda :D http://manki.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: