by amanda/dagens outfit

| Outfits
Jag vaknade f*n 9 imorse. Fick ett ryck helt plötsligt och trodde klockan var runt 12 men där fick jag en chock :p Haha, ringde direkt Filippa och vi pratade tele i minst en timme. Hoppade in i duschen, klädde på mig, packade och just nu äter jag frukost + dunkar musik. Det skulle inte förvåna mig om grannarna kom och klagade ! Jag ska i allafall träffa Filippa och Ida idag. Senare ikväll ska jag träffa Jair också. Kameran är med, så vi hörs med bilder senare. Puss&Kram

tjocktröja - adidas lagret
linne - bikbok
leggings - ginatricot
emma

sv: ja allt är bra =) själv?

kram

mathilde!

snygg outfit! :D

Netty♥

sv' hehe okej:)

ange

Så lite <3

emma

sv: men tummen upp!

Yosra<3

haha men due e sötast! <3

jennifer

Hej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, ! Kolla bloggen & kommentera !

Fin blogg :)

C E C I L I A ♥

Fin tröja du köpte igår :D! ♥

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs med mig ;)

Netty♥

sv' hehe okej. kollar du vanliga filmer istället?:)

ange

Tackk, nice outfit <3

Netty♥

sv' jaha okej:)

Netty♥

sv' men vad tittar du helst på för filmer?:)

Netty♥

sv' jag förstår :)

Yosra<3

haha nej due!!! ;D <3

Netty♥

sv' yes :D

D

fin tröja :D

Cassandra

vilken fin bild! :)

ronja

fint, gillar tröjan :)

linda

alltid lika fin gumman ♥

Anonym

vill du delta i veckans blogg? kommentera inlägget :)

L I N D A [ personlig foto blogg ]

Svara på dagens fråga! (i mitt senaste inlägg)

Saknar du julafton/vintern? :)

Anonym

sötaste i världen



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: